maaf saiki gear langsung wis raoleh, soale saiki maine kelas standar bukan handicap. rumangsamu aku ra ngerti TAMIYA po? @Pak Fahmi.. Excell 200, asumsi bisa 7000 rpm @122 km/h
nek garap penghisap 250 yo wis murah kuwi mase. biasane ongkos bubut tok tekan 150 an kok. trus bongkar pasang mesin nek 100 wis termasuk ganti oli rak yo murah to
wadooooww... spuyer mana bisa rusak karena pemakaian rusak yo kur mergo kekencengen maengas lobange wae paling buntu, tinggal tusuk nggo peniti wis josss wis to dibengkelke wae, kon nyetel karburasi karo platina
sesuk nek vespaku wis dadi meneh yo.. pokokmen asal ono ndog kuning enom, sing numpak lemu.. jajal wae dibengoki "gareng" nek mandeg berarti aku.. hahahaha upload gambar ah.. teno ra ketok
diikuti kabeh wae, gawe buzzer/timing light trus njilih puller. timing standar 20 - 22 derajat. lebar platina 0.35 joss nek isih bingung kayane anda tidak cocok kerja di air.. golek bengkel wae.. heheheheh aku yo ngono soale, gara2 bongkar2 dewe vespane saiki nginep neng bengkel
ati2 wae nek gawe stopper nggo busi kuwi soale nek nganti ganjel neng ujung busi kuwi lepas, lah dadi bongkar kop. buzzer diganti nggo multimeter iso kok. pasang wae neng ohm. ketika posisi 0 kuwi berarti platina nempel sempurna
aku tetep nganggo busi bekas, tapi ujunge golek baut sing ukurane pass karo lobang katoda busi. pasang trus di lem kenceng poll. trus nggo itung derajat aku nganggo busur derajat wae. luwih gampang tur rodo kaku dibanding nggo print2an kertas