punya ane barusan diajak jalan2 900km ke jogja bandung PP + jalan2.. gak ada masalah berat kok. cuma busi yg ganti di jalan sekali. itupun karena lupa gak ganti busi dari taun kemaren
spuyer sing cilik mampet. biasane tekan karbune kudu diresiki.. bongkar wae, dikumbah nggo thinner. trus disemprot nggo kompressor kabeh lubang neng karburator
wis to, vespamu dibawa neng omahku, mengko tak terke neng bengkel samping rumah. emang gak semua harus original kok.. kadang beberapa bagian emang harus diganti baru.
lha kan gak usah selo kuliahe, sing penting pagi diantar ke bengkel, sore dicek kerusakan dan total biaya, dititipi duit.. besoknya tinggal diambil sama ngelunasi kekurangan (kalo ada) jadi gak perlu nungguin di bengkel to, kuliah jalan terus
nek aku luwih seneng REIGN OF FIRE... dadi perjalanan ke london numpak helicopter, trus melawan Naga. kayane asik kuwi
mendingan jangan diganti deh gan, kan sebelah magnit vespa baru emang laker bambu, harusnya pembagian beban di bearing jadi lebih rata kalo diganti laker ball titik tumpu beratnya cuma 1 titik aja. laker bambu juga bikin crankshaft gak gampang geser ke kanan ketika kopling ditarik
uang kaos dikumpul neng mezzo po tokebakso wae sing gampang ketemune. kan iso sekalian iuran gawe banner
yg bisa bikin peta lokasi Jambon Resto monggo di upload.. sedikit buat semangat niy.. rekor edo di jambon resto bawal 6 kg
nek itung2ne wong londo kono.. vespa standar maksimal 6000 rpm. nggo rasio super karo ring 8 maksimal 88 km/jam. tur nek vespa mlayu aku yo rung tau weruh.. wong ra duwe sikil kok mlayu