alexa-tracking

[Ask] Yang tinggal di Pariaman dan sering keluar dr Sumbar.

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5861fce4507410bb4a8b4587/ask-yang-tinggal-di-pariaman-dan-sering-keluar-dr-sumbar
[Ask] Yang tinggal di Pariaman dan sering keluar dr Sumbar.
mau nanya nih. katanya kalo dipariaman itu bisa makan+kos cuma abis 650k. bener gak sih? ane mau merantau jauh ke situ emoticon-Mewek
Kalo cuma makan rumput ma bisa breemoticon-Leh Uga
bisa, makanan relatif tapi gan.
mau kerja apa di pariaman ?, utusan dinas ?,
klo utusan dinas kan udah disediakan tempat tinggal biasanya..
ane asli kelahiran pariaman,, pm aja klo mau serius nanya2
Quote:Original Posted By ffridant
mau nanya nih. katanya kalo dipariaman itu bisa makan+kos cuma abis 650k. bener gak sih? ane mau merantau jauh ke situ emoticon-Mewek


lai ado paja ko lai ko yeah 😂
Quote:Original Posted By Gastix


lai ado paja ko lai ko yeah 😂


tantuak kapalo emah gan,, tu lupo e pernah buat trit disiko..
urang piaman lo gan ?
Quote:Original Posted By aldi456


tantuak kapalo emah gan,, tu lupo e pernah buat trit disiko..
urang piaman lo gan ?


emoticon-Ngakak (S) iyo gan piaman punyo stay padang-pariaman, agan dima posisi kini ko lai ndak di rantau pulo?
Quote:Original Posted By Gastix


emoticon-Ngakak (S) iyo gan piaman punyo stay padang-pariaman, agan dima posisi kini ko lai ndak di rantau pulo?


sadang bakini iyo dirantau,, tapi sabalun puaso lai ka pulang mah, puaso dikampuang wak ciek lu..
kok dibuek acara buko basamo dikampuang ba a nyo ?
Quote:Original Posted By aldi456


sadang bakini iyo dirantau,, tapi sabalun puaso lai ka pulang mah, puaso dikampuang wak ciek lu..
kok dibuek acara buko basamo dikampuang ba a nyo ?


jadih aman tuh.
pm se wk da, pai wismis gai wk

Quote:Original Posted By Gastix


jadih aman tuh.
pm se wk da, pai wismis gai wk



ondeh wismis gai wak di ajak e..
lai aman wak dek e tu ?,
pm lah kontak tu kok iyo,, nanti kalau lah dkampuang wak kbaan..
Quote:Original Posted By aldi456


ondeh wismis gai wak di ajak e..
lai aman wak dek e tu ?,
pm lah kontak tu kok iyo,, nanti kalau lah dkampuang wak kbaan..


Alhamdulillah wismis regional pariaman alah bukak satahun hampi k duo thun lo jo emoticon-Wowcantik
Quote:Original Posted By Gastix


Alhamdulillah wismis regional pariaman alah bukak satahun hampi k duo thun lo jo emoticon-Wowcantik


lai ado acok main ka trit lapau uniang ?,
lai tau sundoelcoy?, nyo tingga disicincin mah, dulu dirantau acok ikuik acara mistis kaskuser
Quote:Original Posted By aldi456


lai ado acok main ka trit lapau uniang ?,
lai tau sundoelcoy?, nyo tingga disicincin mah, dulu dirantau acok ikuik acara mistis kaskuser


kurang tau wk jo, soalnyo jarang main ka ingkin pm lah WA ajo ka awak, siko kanai gembok beko lai emoticon-terimakasih
Quote:Original Posted By Gastix


kurang tau wk jo, soalnyo jarang main ka ingkin pm lah WA ajo ka awak, siko kanai gembok beko lai :terimakasih


emoticon-Cek PM (S)

pm send