Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000009817891/marhaban-ya-ramadhan
Marhaban Ya Ramadhan
Mapag dinten nu sampurna, mapag fitri nu suci, bilih aya tutur saur nu teu kaukur, reka basa nu pasalia, laku lampah nu teu merenah dugi karaheutan manah, wening galih nu dipamrih, jembar manah nu diseja, minang saraya ka sadaya, urang palidkeun kapeurih ka laut asih, urang tobat kalepat ku tirtaning rahmat, seja mundut dihapunten samudaya kalepatan lahir tumekaning batin.

Niti wanci nu mustari ninggang mangsa nu sampurna, dina raraga mayunan ramadan nu mulya ieu sim kuring neda tawakuf bisi aya saur nu teu kaukur basa teu kareka polah teu merenah, mugi agung cukup lumur neda jembar pangampura


selamat menunaikan ibadah puasa untuk daerak indonesia dan sekitarnya
PERTAMAX kah ane

btw apanya yang lucu yacccc
bahasa apa itu gan sama sama gan mongon mangap juga ya ane
anjeun mah meureunan gan....
Waduh..kalau bisa pake Bahasa Indonesia dong gan!
Yang ane ngerti cuma judulnya aja.

Mohon maaf lahir dan batin deh Gan!
Tapi ente


Ane Titip ini ya Gan :
Spoiler for Bonus +++:


Original Post By SandyEdgarf
: Don't Try to Copas! :
selamat menunaikan ibadah puasa jg gan
g ngerti gan bahasa sunda
hadehhh TSnya
agan baca mantra ya.... ane ora ngartos
Quote:Original Posted By bayuxf
anjeun mah meureunan gan....


orang sunda yeuh juragan
gk ngarti nih gan
wkwkwkwkwk, lumayan gan, lumayan karena buat ane bingung dan sakit mata baca ceritany...
nat nat nut nut nat nut
bahasa apa tuh gan ?

keep posting ya gan
yg lebih lucu lagi




SEMOGA HARI INI KITA BAHAGIA


baca juga :
JUALAN TERGOKIL SEKASKUS YANG PERNAH ADA

[url]www.kaskus.co.id/showthread.php?t=11021337[/url]
apaan
hadehhh TSnya
Bingung nice thread lah Marhaban Ya Ramadhan
aya aya wae gan...
hahahaiiii,,,gokil banget trit nya gan....
ane tanya sama mbah gugel dulu yak Marhaban Ya Ramadhan
×