Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000009623951/masuk-aja-ganlucu-ne
Masuk aja gan...Lucu ne!!
Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong:
“Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!”
“Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah…!!!” saut Umar enteng.

“Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi, itu tuh aernya ampe luber-luber”
“Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali…!!!”
“Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak”
“Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye,lu kire gue PERTAMINEEE…!!!” Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang. Terus Umar ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber; ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye: “Lu minta tulung ame siape…?”
“Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue. Gue cerite ape adenye,juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye.”
“Ape syaratnye…?” Umar pingin tau.
“Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die”
“Terus yg pasti elu bikinin die roti kan…?” Umar ngedesek.
“Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee…?!!!”


swiss bakery kali
Wkwkwkwkwkwkwkwk
kurang
biasa gans....
tapi tetep ane kasih buat usahanya.....keep post truuus gans...
Numpang aj gan...Masuk aja gan...Lucu ne!!
repsol ini gan, tapi masih bikin
wakakakakaka
nyesel dah tu bapak
lumayan bikin
sabar ya umar
Mantap gan ceritanya hahaahha udah ane kasih anek sampai
bruakakakakakak
loe pikir apeee







Koplok
kena batunya tu si Umar. tapi btw tu cowok ganteng pilih apaan ya gan?
MAAF KURANG GAN.......
Jiahahaha, rasain tu umar. Kena btunya. Bininya di tdurin orang laen... .Masuk aja gan...Lucu ne!!
biar lelucon juaadull tetep ngakak dah..
bininya tidur sama orang lain..
jiah umar kena batunye
ngakak gan

biar kapok tuh bapak, emang gue holland bakery apa..Masuk aja gan...Lucu ne!!