nek garap penghisap 250 yo wis murah kuwi mase. biasane ongkos bubut tok tekan 150 an kok. trus bongkar pasang mesin nek 100 wis termasuk ganti oli rak yo murah to
maaf saiki gear langsung wis raoleh, soale saiki maine kelas standar bukan handicap. rumangsamu aku ra ngerti TAMIYA po? @Pak Fahmi.. Excell 200, asumsi bisa 7000 rpm @122 km/h
nek itung2ne wong londo kono.. vespa standar maksimal 6000 rpm. nggo rasio super karo ring 8 maksimal 88 km/jam. tur nek vespa mlayu aku yo rung tau weruh.. wong ra duwe sikil kok mlayu
yg bisa bikin peta lokasi Jambon Resto monggo di upload.. sedikit buat semangat niy.. rekor edo di jambon resto bawal 6 kg
uang kaos dikumpul neng mezzo po tokebakso wae sing gampang ketemune. kan iso sekalian iuran gawe banner
mendingan jangan diganti deh gan, kan sebelah magnit vespa baru emang laker bambu, harusnya pembagian beban di bearing jadi lebih rata kalo diganti laker ball titik tumpu beratnya cuma 1 titik aja. laker bambu juga bikin crankshaft gak gampang geser ke kanan ketika kopling ditarik
nek aku luwih seneng REIGN OF FIRE... dadi perjalanan ke london numpak helicopter, trus melawan Naga. kayane asik kuwi
lha kan gak usah selo kuliahe, sing penting pagi diantar ke bengkel, sore dicek kerusakan dan total biaya, dititipi duit.. besoknya tinggal diambil sama ngelunasi kekurangan (kalo ada) jadi gak perlu nungguin di bengkel to, kuliah jalan terus
wis to, vespamu dibawa neng omahku, mengko tak terke neng bengkel samping rumah. emang gak semua harus original kok.. kadang beberapa bagian emang harus diganti baru.
spuyer sing cilik mampet. biasane tekan karbune kudu diresiki.. bongkar wae, dikumbah nggo thinner. trus disemprot nggo kompressor kabeh lubang neng karburator