wah lumayan melu HUT KFC.. entuk donatur karo cendol 100.. ternyata sing raiso teko postingane dipotong 1000 karo minus 1 balok cendol to.. ckckckkckc
aku tetep nganggo busi bekas, tapi ujunge golek baut sing ukurane pass karo lobang katoda busi. pasang trus di lem kenceng poll. trus nggo itung derajat aku nganggo busur derajat wae. luwih gampang tur rodo kaku dibanding nggo print2an kertas
ati2 wae nek gawe stopper nggo busi kuwi soale nek nganti ganjel neng ujung busi kuwi lepas, lah dadi bongkar kop. buzzer diganti nggo multimeter iso kok. pasang wae neng ohm. ketika posisi 0 kuwi berarti platina nempel sempurna
diikuti kabeh wae, gawe buzzer/timing light trus njilih puller. timing standar 20 - 22 derajat. lebar platina 0.35 joss nek isih bingung kayane anda tidak cocok kerja di air.. golek bengkel wae.. heheheheh aku yo ngono soale, gara2 bongkar2 dewe vespane saiki nginep neng bengkel
sesuk nek vespaku wis dadi meneh yo.. pokokmen asal ono ndog kuning enom, sing numpak lemu.. jajal wae dibengoki "gareng" nek mandeg berarti aku.. hahahaha upload gambar ah.. teno ra ketok
wadooooww... spuyer mana bisa rusak karena pemakaian rusak yo kur mergo kekencengen maengas lobange wae paling buntu, tinggal tusuk nggo peniti wis josss wis to dibengkelke wae, kon nyetel karburasi karo platina