dimanaaa dimana dimaanaaa *ayu tungtung haiki. kudu njaluk warah jurus ben ra dipangan iwak sapu-sapu ki.. angkat sik sapu2ne kabeh.. mengko rak iwak liyane gelem mangan
wingi umpan bader efektif neng wgm, mancing 1 jam strike 10 an, ukuran paling gede 5 jari.. lumayan tooo
head silinder e wis tak gosok2 pake amplas mas. kisaran 1mm kyke. nek paking bawah e 1,5mm nanti hasile kyk kmaren mas. lubang transfr ketutup hampir setengah pas posisi piston di TMB. mau tak kasih 2.5mm aja lah bawahnya. nyoba. btw, kalo kompresi gede sama kompresi kecil itu ngaruh sama boros ba
kalo jarak sampe 3 mm kayaknya kebanyakan. saya baca di forum sono. katanya maksimal 1.5 mm, itupun untuk vespa 200 cc, kalo sampe 2 mm buat vespa 90 cc yg diameter seher lebih kecil, jadi kompresi kecil banget. makanya jadi loyo, packing bawah pake 1-1.5mm aja gan, kalo masih sayang sama boring...
Mancing? :D Nah gosipe gede2 emang kang,. Tapi malah blas rung tau padahal cerak.. jam 6-5 sore iku tiket masuke? jam 6 esuk tekan jam 5 sore maksude.. diluar jam kui keno dendo
jangankan mereka mas..saiya aja baru ngerti klo ada warna beige :capedes ngertine kur bagio karo paijo
iya gan bener deksel ane yang bermasalah , thx gan :2thumbup mau tanya lagi dong gan kalo deksel baru kalo keran bensin nya ga di tutup" ga banjir kan karbu nya ? kata montir tadi nyaranin kalo deksel baru ga ush di tutup aja keran bensin kalo ga di pake ga apa" katanya bener ga tuh gan
yen mongso ketigo ngene ki WGM asat kang. Sik lagi main, mancing nila nyobok umpan lumut. Tapi umpan liyane (pelet dan cacing bayem) yo gelem, cuman olehe tidak se-menjanjikan yen nggo lumut. Palung/hampala cilik-cilik uakeh, tapi biasane fidingfrensi-ne esuk sampe jam 10. Lokasi merata. Yen penge
wuelokkkk……:iloveindonesias apane sik wuelokk.. lah karangan lagi menyebalkan secara absolut e tiwas direwangi mangkat walaupun rego umpan larang poll tetep wae tekan nggone kur gawe kopi mbuwang bandul 2 trus mulih.. untung kur neng mburi omah
Siap mas..suk ne pak lurah menawa klalen..ta elingke :D nunggu n memantau selalu aku :linux2: mohon saran.. aku hari sabtu minggu arep mancing neng gajahmungkur. umpan opo sik sip.. target opo sik lagi main yo.
weh sesepuh mancing Jogja... :shakehand wingi ga melu mancing neng westlake mas? :o kapuooookkkkkk mangan sego jangan karo tempe garit regane 80 ewu.
Manteb... tetep posting ya... nebar racun pokoke... :shakehand iyo.. cah jogja wis keracunan kolam pemancingan karo hampala.. nek gathering isone kolam, nek mancing dewe2 kur golek hampala please deeehhhh.. mesakne iwak kui dudu bal, siji dinggo rebutan wong 22.
wha.. kyke keren iku. setahuku di skuter help iku e om. masukin no rangka. ketemu tipe dan tahun e. http://www.scooterhelp.com/serial/ves.serial.numbers.html asline enak tu.. kalo bpkb tulisane beige. bisa dikasih warna apa aja aku yakin banget kalo samsat, polisi, petugas cek fisik nggak ngerti
:ngakak. ketemu nang kene.. hmm,, terus piye solusi nek masalah di kolter e mas? bener jarene mas yayak. lubang transfr bawah agak ketutup pas piston di TMB. salam nggo mas yayak yo... ben master e vespa melu komen. hehe.. wis wengi e mas, nek ket mau yo mampir aku. lain waktu :shakehand2 masa
selamat malam vespakuser salam mesin kanan :ngacir sebelumnya, saya punya vespa special 90cc, dapet boring 100cc yg udh mentok oversizenya, akhirnya pake seher f1. bore jadi 52mm. udah beberapa waktu dipake jalan, tapi kok ngerasa masih ada yg kurang, dan timbul suara agak menggelitik gitu. sore t
http://i1105.photobucket.com/albums/h351/imhafi/scooters/vespadakar_zpsfa401abe.jpg wis ketemu pak fahmi.. pharaons rally egypt 2011.