CARI
KATEGORI
KATEGORI
Home / FORUM / All / Sports / ... / Soccer & Futsal Room /
★ Persib Bandung | Bobotoh Kaskus ★
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5b5499fdde2cf2b91a8b4568/persib-bandung--bobotoh-kaskus

★ Persib Bandung | Bobotoh Kaskus ★ Season 2019

Tampilkan isi Thread
Halaman 80 dari 222
Quote:


Bukan masalah offside, umpan atau tidak diumpan.
Bukan itu masalahnya sesungguhnya kisanak.

Biar waktu yg menjawab drama internal ini emoticon-Big Grin
Diubah oleh bosthree
Lihat 1 balasan
Memuat data ...
Menampilkan 1 - 0 dari 1 balasan


Quote:


Masalah ‘Negrito’ teh bener yaa?
Mirip-mirip Suarez - Evra lagi atuh, di Latin udah biasa manggil kulit hitam ‘Negrito’ sedangkan di negara kolonial Prancis sensitif.
Nu ripuh misahkeun justru pemaen Barito ya emoticon-Big Grin emoticon-Big Grin

Geus lah, pemaen ge geus teu farokus atuh, hayang buru-buru joged di GWK emoticon-Big Grin emoticon-Peace
★ Persib Bandung | Bobotoh Kaskus ★
Diubah oleh restrish.
Quote:


Nya sih tp ngasupkeun oge kan bossku emoticon-Big Grin
Permainan down mah pamain ge sami mawon
Jigana lain pedah teu d operan hngkul ambeuk na aya mslah lain mreun, su'udzon na emoticon-Big Grin
Quote:


Si Bauman oge kartu koneng leuwih ti 7.
Aya kartu merah konyol 1. Rek nanaonan?

Sarua we katambah loba sanksi pertandingan.
Pemain asing hapeuk musim ayeuna, komo di akhir musim emoticon-Big Grin
Diubah oleh bosthree
Lihat 1 balasan
Memuat data ...
Menampilkan 1 - 0 dari 1 balasan
Udah pasti kacau pas insiden eze baumann
Kacau kacau
Payah musim ini
kalo kudu milih eze atao bauman salah satu ane sih pilih bauman..kelebihannya bauman bisa dipasangin dengan siapa aja...dan bisa ngedongkrak performa temen mainnya..itu sih yg ane liat sepanjang musim ini..ga tau deh musim depan wkwkwk✌
Quote:


Tah geus paling bener sina party ka GWK we mang emoticon-Big Grin

Quote:


Tambahan atuh stats si Bauman:
- Satu geng dengan Fulgoso Soler Doclo
- Rasis

Nuhun emoticon-Big Grin

Tong salah, Bauman pemain favorit urang musim ieu. Key player di skema Gomez. Tanpa Bauman moal jalan eta skema.
Tapi sayang sekali di akhir musim malah ikut ikutan drama.
Diubah oleh bosthree
Lihat 1 balasan
Memuat data ...
Menampilkan 1 - 0 dari 1 balasan
Lahh kuduna si Eze nu dibela lah kumaha sih ieu teh, teu bisa narempo kitu justru si eze nu paling kaciri semangat hayang meunangkeun pertandingan. Ti kamari2 justru faktor pendobrak persib aya di si eze, nu bisa nyieun musuh sieun ka persib nya faktor eze. Musim hareup eweuh eze pemain persib boncel kabeh mah marodar dituaran ku pemain model sandi sute, artur cunha dll wkwkwk emoticon-Leh Uga
anjay, Aliando darting na kumat uy, reuwas bisa nepi ka kitu

tp setelah ningali replay, si kami memahami knapa Eze jd darting, Tapi Kelakuan Eze Tetap Tidak Bisa Dibenarkan nyak, Tetap Salah

ada peluang buat umpan terobosan, dan posisi Eze bisa bebas pisan adu sprint, tp Bauman teu ngumpan, mungkin Bauman ngangap na mun umpan ka Eze bisa offside, padahal mah dites weh heula umpan terobosan, masalah offside mah kumaha wasit engke

saya teu apal situasi locker room siga kumaha, tp menurut agan2 diluhur ceunah tidak kondusif, bahaya oge eta lamun bener tidak kondusif mah kudu aya nu bisa niiskeun, kumaha oge kepentingan tim lebih utama

klo misal nanti ada striker nu dicoret saya setuju Rakic masuk, PS Tira Kemungkinan degradasi aya peluang buat ambil, soalna sesuai regulasi Liga 2 teu bisa make pemain asing (mun teu berubah regulasi na eta oge)
Diubah oleh maguro
Lihat 2 balasan
Memuat data ...
Menampilkan 1 - 0 dari 2 balasan
Wkwkwk ternyata itu alasannya ngotot di Bali emoticon-Ngakak (S)

Kumaha ieu Pak Haji Pardi
Kudu diceramahan barudak emoticon-Leh Uga
Mun geus aya nu gelut kaluarkeun duanana.. kagok edan.. ganti kabeh pemain asing.. teu resep pisan ningalina lalajo persib kabeh darah tinggi termasuk bobotohna
Lihat 1 balasan
Memuat data ...
Menampilkan 1 - 0 dari 1 balasan
anggeur we teu dimana2 aya we geng2an

kubu jakarta kubu bandung
kubu argentina kubu "negr@#$"
kubu whu kubu glen
kubu bauman kubu eze
kubu senior kubu junior

geus aral lah emoticon-Hammer2
Quote:


Enya ketang Wa...emoticon-Big Grin urusan ngke off side henteu na mah nu katingali mah ezze geus lumpat siap narima umpan, mantak keuheul oge, urang ge sok mineng pasea ketang maen futsal mun teu dibere umpan...wkwkkwk, najan teu nepi kontak fisik.

Kalemkeun heula ah, teu apal naon masalahna naha bener aya drama ruang ganti, genk itu genk ieu.
Nungguan info ejen ti jero heula ah colek mamang setrong.
Lamun musim hareup ku abah gomez deui mah nu kemungkinan diganti eze.

Pemaen asing ayeuna gerbong bawaan abah gomez kabeh termasuk grade a usulan agen na gomez.

Gomez jeung inkyun mun teu salah mah agen na sarua
Kawas budak sakola wae aya kubu²an emoticon-Ngakak

Gomez ini memang pelatih bagus tapi dari segi man management kok kurang ya.

Jaba dikontrak dua tahun deui
Lihat 1 balasan
Memuat data ...
Menampilkan 1 - 0 dari 1 balasan
Quote:


Quote:


Ke sina dijelaskeun ku si mang @strongstyle we emoticon-Big Grin

Enjoykeun heula poe minggu mah~
Quote:


Gatau waktu awal opsi kontrak nya 1+1 atau 2+1 tahun

Suganteh si charly teh emang sama persib direkrut ternyata emang sepaket emoticon-Busa
Diubah oleh hardi.satria
Geus Lila Tara ngepost didieu, asa ateul ningali Persib ayeuna. Masalah eze Jeung bauman ceuk saya mah dua pemain Eta geus cocok. Mun titah milih mending pelatih NU kaluar terus dua pemain iyeu Sina diakurkeun deui. Tapi Mun dititah milih Tina 2 pemain Eta, saya leuwih milih mertahanin eze, sok tingali statistik Persib euweuh eze, masing bauman Aya tetep goreng hareupna. Gol bauman ge lobana assist ti eze. Persib leuwih butuh target man Suga eze dibanding bauman.
Ningali bauman kamari babak kedua siga nu teu boga kahayang menang. Beda Jeung eze anu tetep ngotot.
Diubah oleh reys_mar12
Quote:


Quote:



Kata koh teddy
2 + 1
https://bolalob.com/read/71329/ini-d...rsib-bandung--
Quote:


Ohh berarti dua tahun, wayahna masalah locker team sama si Charly harus diberesin.

================
Tim jerbus ulah heula seneng juara soalna engke di ACL ketemu tim persatuan imah nu ngagampar bulak balik di Singapura jeung Jakarta
Diubah oleh hardi.satria
Halaman 80 dari 222


GDP Network
© 2021 KASKUS, PT Darta Media Indonesia. All rights reserved
Ikuti KASKUS di