Pengaturan

Gambar

Lainnya

Tentang KASKUS

Pusat Bantuan

Hubungi Kami

KASKUS Plus

© 2024 KASKUS, PT Darta Media Indonesia. All rights reserved

marvienotAvatar border
TS
marvienot
Paul Walker Meninggal Dunia. Pengesahan Kematian Diragui?

Selamat Datang Di Tread Ane Gan
Dan Selamat Menikmati !!

Sorry Kalo Repsol


Spoiler for No Repsol:





Siapa tidak kenal dengan Paul Walker atau lebih dikenali sebagai Brian O’Conner sebagai pembawa watak utama di dalam filem Fast & Furious. Berita tentang kemalangan yang meragut nyawanya begitu mengejutkan seluruh dunia.



Kami ada berkongsi berita ini di Pesbuk Nyedan ianya mengejutkan ramai.

Kemalangan tragik ini membabitkan sebuah Porsche GT. Paul Walker tidak memandu kenderaan tersebut tetapi hanya menjadi penumpang disebelah semasa kemalangan berlaku. Mereka di dalam perjalanan untuk melakukan aktiviti amal bagi membantu mangsa taufan di Filipina. Malang tidak berbau, kereta yang dipandu hilang kawalan dan melanggar sebatang pokok dan serta-merta, Porsche GT tersebut terus terbakar.



Kehilangannya dilabel sebagai satu kehilangan besar kepada dunia perfileman dunia apalagi bila penggambaran filem Fast & Furious 7 masih lagi belum berkesudahan. Paul Walker meninggalkan sorang anak perempuan berusia 16 tahun. Kami di Oh! Media mengucapkan takziah di atas kehilangan permata dalam perfileman dunia ini.

Walaupun kematian Paul Walker ini telah disahkan banyak pihak, namun timbul satu isu berbangkit yang mengatakan kemalangan hanya mengorbankan pemandu kereta yang tersepit dan bukannya Paul Walker. Paul Walker yang mengalami kecederaan parah di muka dan ini dibuktikan dari gambar yang kami terima ini.

Spoiler for Ngerriiii Gan:


Pelbagai perkara dibangkitkan termasuklah isu ini. Namun apa yang pasti pelbagai pihak termasuk dari pihak Paul Walker sendiri telah mengesahkan akan kematian pelakon ini dan ianya dianggap “confirm” bahawa Paul Walker telahpun tiada. Jadi kami menggap berita ini sebagai HOAXsemata-mata dan Paul Walker benar-benar telah tiada lagi



SEMOGA KISAH INI MENJADI PENGAJARAN PADA KITA UNTUK SENTIASA BERHATI-HATI DI JALANRAYA. DALAM FILEM MATI BANYAK KALI BOLEH HIDUP BALIK, TAPI DI DUNIA YANG SEBENAR KETENTUAN HANYA DARI ALLAH


Ember Gan !!

Spoiler for Budayakan:


TS Mengharapkan
emoticon-Blue Guy Cendol (L)emoticon-Blue Guy Cendol (L)emoticon-Blue Guy Cendol (L)emoticon-Blue Guy Cendol (L)emoticon-Blue Guy Cendol (L)
Dan Senantiasa
emoticon-Rate 5 Staremoticon-Rate 5 Staremoticon-Rate 5 Staremoticon-Rate 5 Staremoticon-Rate 5 Star
TS Tidak Mengharapkan
emoticon-Blue Guy Bata (L) emoticon-Blue Guy Bata (L) emoticon-Blue Guy Bata (L) emoticon-Blue Guy Bata (L) emoticon-Blue Guy Bata (L)
putratronik
tien212700
tien212700 dan putratronik memberi reputasi
2
8.1K
35
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Urutan
Terbaru
Terlama
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Komunitas Pilihan