bonan1989Avatar border
TS
bonan1989
Kejadian Aneh Seorang Bayi Lahir Membawa Al-Quran
Allahuakbar...Allahuakbar......emoticon-Matabelo




Assalammu'alaikum kepada pembaca yang dirahmati Allah. SUbhanallah... Ini merupakan kejadian yang aneh, unik dan di luar jangkauan fikiran manusia. Kisah nyata ini berlaku di NIGERIA, telah lahir seorang anak bayi membawa naskah kecil Al-Quran dari rahim perut ibunya. Begitulah kehendak Allah swt, untuk menguatkan iman hambanya... Pada hakikatnya, TIADA yang aneh dan pelik, jika Allah mengkehendaki sesuatu itu terjadi.

Sebelum ini banyak kita mendengar kisah bayi yang dilahirkan mempunyai tanda-tanda keagungan Allah SWT antaranya tulisan kalimah tauhid di bahagian betis bayi. Kini satu kejadian menakjubkan telah berlaku di mana seorang bayi telah dilahirkan bersama sebuah al-quran kecil.

Bayi ini diberi nama Abdul Wahab Iyanda Aderemi Irawo oleh sorang ulama yang dikenali sebagai Ustaz Abdul Rahman. Bayi ini telah selamat dilahirkan pada 7 mei 2012.
Spoiler for bukti nyata:


Para ulama di sana telah menasihati ibu bayi tersebut bahawa bayinya bukanlah seorang nabi walaupun ia lahir dari rahimnya sambil memegang Quran. Akan tetapi ia merupakan suatu kehendak Allah SWT yang mana bayi itu dilahirkan dalam keadaan yang sungguh menakjubkan.

Spoiler for video:


ini salah satu bukti ALLAH SWT seorang bayi memegang Al-Quran.
sumber
semoga jadi pembelajaran bagi kita semua...Amien...emoticon-Beloemoticon-Belo


semoga jadi emoticon-Hot News emoticon-Hot Newsemoticon-Hot News trus di lemparin emoticon-Blue Guy Cendol (L) emoticon-Blue Guy Cendol (L)
Diubah oleh bonan1989 20-05-2013 15:06
0
5.3K
63
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Urutan
Terbaru
Terlama
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Komunitas Pilihan