AnnoyingAnjazAvatar border
TS
AnnoyingAnjaz
Akibat Tidak Mencuci Baju Yang Baru Di Beli
Nih agan/aganwati (khususnya aganwati) ane dapet info baru dari sodara ane moga moga gak emoticon-Blue Repost


Penyakit ini berlaku kepada seorang ahli Antropologis yang baru pulang dari ekspedisi America Selatan, iaitu Susan McKinley. Penyakit ini bermula, dimana beliau meyedari terdapat ruam yang aneh di payudara sebelah kirinya.
Ketika itu beliau tidak mengesyaki akan berlaku perkara yang teruk kepada dirinya dan hanya berfikir bahaya ruam tersebut akan hilang. Setelah pulang ketanah air, beliau berasa sakit yang amat sangat dan berjumpa dengan doktor untuk mengetahui penyakit yang dialaminya, namun doktor tidak dapat mengenal pasti penyakit yang dialami oleh Susan dan hanya memberi ubat antibiotik dan krim khusus.


LARVA DI DALAM PAYUDARA

Setelah sekian lama, sakit yang ditanggung masih belum lega dan payudara beliau semakin panas dan mulai mengeluarkan darah. Namun beliau hanya menggunakan kain untuk membalutkan darah tersebut. Tidakan yang beliau lakukan itu tidak mendatangkan kelegaan dan hanya sengsara yang dialaminya. Oleh itu, beliau pon bertemu dengan doktor yang pernah merawat beliau dahulu namu doktor tersebut tidak dapat mengenalpasti penyakit yang dialami oleh beliau dan menyruh Susan untuk merujuk kepada pakar dermatologi.


Selama 2 minggu Susan menunggu dengan balutan di payudara yang tidak dibuka-buka dan akhirnya bertemu dengan doktor tersebut. Susan terkejut apabila beliau membuka balutan tersebut. Ini kerana beliau mendapati payudara beliau dipenuhi larva dalam payudaranya.

nih penampakannya gan
Spoiler for Pict.:


Sumber

TS sungguh berharap emoticon-Blue Guy Cendol (L)
Diubah oleh AnnoyingAnjaz 15-03-2013 13:03
0
35.4K
373
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Urutan
Terbaru
Terlama
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Komunitas Pilihan