alexa-tracking
Kategori
Kategori
Home / FORUM / All / Story / Heart to Heart /
GUE TERSEPONAH AME ANAKNYE GEBETAN GUE BRAY
1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5d5077de8012ae6cfb6e3301/gue-terseponah-ame-anaknye-gebetan-gue-bray

GUE TERSEPONAH AME ANAKNYE GEBETAN GUE BRAY

Jadi gini bray

Pan kemarenan gue dah cerita kalo gue jomblo bray

Akirnye gue nyari ciwek liwat aplikasi tatan buat nyari jodoh bray

Tapi kan kagak berasil ye bray

Akirnye gue nyari jodoh liwat kaskus, nama porum nye nait lip bray, bukan molly lips ye bray

Akirnye hue maen di nl bray

Dapet kenalan namanye erma bray

Die janda anak 3 bray

Pas udah kenal deket gue disuruh maen kerumahnye bray

Al hasil gue maen ae kerumahnye bray

Gue rapi pake jas ples dasi kupu2 bray

Pas gue maen kerumahnye gue dipersilahken duduk n dikenalin ame ketiga anaknye bray

Pas gue liat anaknye nyang cewek ternyata cakep bray

Lebih cakep dari emaknye bray

Nah mulai dari situ gue jadi terseponah sama anaknye bray

Anaknye mirip karmen elektra semasih muda bray

Pegimane menurut lo bray

Ape gue kudu berih anaknye?

Ato emak sama anaknye gue berih bray?

Buru jawab bray

Lo tau cepolan gue pegimane dah

Ah elah emoticon-Traveller
profile-picture
JakeGyllenhaal memberi reputasi
Beri apresiasi terhadap thread ini Gan!
Kata cita-citata janda lebih menarik ketimbang gadis perawan. Pilih emaknya aja.
emoticon-Ngakak
Anaknya buat gw
profile-picture
profile-picture
profile-picture
eghy dan 2 lainnya memberi reputasi
Diubah oleh s.i.n.y.o
Lu sama anaknya yg cowok saja.
Semua aja dah.
Ntar rasain terong ente ditengah terus dihimpit dari kiri kanan sama apem emak dan anaknye. Naik turun naik turun. Kira kira gimana ya rasanye?
Gue search yang beginian jarang muncul. emoticon-Belgia
profile-picture
JakeGyllenhaal memberi reputasi
gua gedor juga iga luh cangemoticon-Leh Uga
ah elah lu
Attention whore
emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak

lu kerja di empang tapi tau carmen elektra bray emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak
Lihat 1 balasan
Balasan post JakeGyllenhaal
Quote:


Umur lo deh tua ye bray

Buru jawab bray

Lo tau cepolan gue gemana dah

Ah elah emoticon-Traveller
profile-picture
JakeGyllenhaal memberi reputasi
Quote:


gua masih muda bray, tapi semua artis barat yg punya susu besar gua tau bray emoticon-Traveller
Diubah oleh JakeGyllenhaal
Quote:


Siapa aja bray?
Quote:


Bray Eh Bray Eh Cut Bray emoticon-Ngakak


GDP Network
© 2019 KASKUS, PT Darta Media Indonesia. All rights reserved
Ikuti KASKUS di