alexa-tracking
Kategori
Kategori
Home / FORUM / All / Story / Heart to Heart /
GEGARA CIWEK GUE PUTUS HUBUNGAN AME SOHIB GUE BRAY
1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5d25c9f168cc9562ec6302ae/gegara-ciwek-gue-putus-hubungan-ame-sohib-gue-bray

GEGARA CIWEK GUE PUTUS HUBUNGAN AME SOHIB GUE BRAY

Bray gue punye sohib namanye gohar bray

Si gohar punye ciwek namanye si waroh bray

Gue sebage temen sianan ame si gohar bray

Tiap hari irpon nempel terus di kupingnye bray

Cuma buat ngobrol bejam jam ame si waroh bray

Kagak tau ape nyang diomongin ampe lama2 gitu bray

Maen ke empang gue ae muka gue di poto mulu ame si gohar bray

Bilangnye buat bukti ke ciweknye kalo die lagi maen ame gue bray

Tu ciweknye kagak cayaan banget dah bray ame gue, ampe di poto2 mulu muka gue buat bukti bray

Paling parah lagi waktu gak sengaja gue denger si waroh ngomong ke sigohar pegini bray

"har mulai sekarang lo jangan kebanyakan maen ame si encang lagi har, gue enek lo kirimin mukanye terus, kalo masih maen ame si encang lo gue putusin"

Parah bray si gohar semenjak itu gak maen lagi ame gue bray

Si gohar nurut bet ame ciweknye bray

Ape entu nyang dinamain bucin ame anak jaman now bray

Menurut lo gue kudu pegimane bray

Emang kalo pacaran ampe segitunye ye bray

Buru jawab bray ?????????

Amarah gue lagi memunclak nih bray

Lo tau cepolan gue gemana dah

Ah elah emoticon-Traveller
profile-picture
JakeGyllenhaal memberi reputasi
Beri apresiasi terhadap thread ini Gan!
Ahelah bray gitu doang pusing lu
Lu kan kaya pnya empang
Jual ntuh empang
Duitnya buat oplas aja bray
Biar die kaga enek liat muke lu bray
Cakepin ky tom holen yg sepedermen ntuh
Klo lu cakep waroh seneng tuh dikirimin foto lu
Jd temen lu bisa main trs sm lu
profile-picture
profile-picture
profile-picture
ganjabang dan 2 lainnya memberi reputasi
lu ntar suka sama gohar Bray
hahahahahahahaha
yaudah sih temen kan masih banyak
lu ngga menyimpan rasa khusus kan sama gohar sampe cemburu dia punya pacar posesif yg ngerebut gohar dr lu
ntar klo gohar pegat jg dia maen lg ke empang lu
Biarin aja udah, ah elah emoticon-Betty (S)
Bodo amat
+1 aja gw dimari emoticon-Ngacir
profile-picture
profile-picture
byunyoora dan ganjabang memberi reputasi
Mending putus hubungan daripada penisnya putusemoticon-Jempol
Norak..
singsringin kupingnye si gohar bray
klo ciweknye tau disangka congean bray,
otongmatis die diputusin bray
otongmatis si gohar mancing julung2 bareng lo lagi cang bray
profile-picture
JakeGyllenhaal memberi reputasi
gedor ae bray iga ye si gohar
tampol aja bray ah elah.mana katanya elo juara silat se kampung bojong kenyot vray, masa iya ama gohar aja lu takut brah. ah elah
yaela bray sabar aja dulu bray, keren bray gua bacanya bray kayak lagi nge rap bray, anjay emoticon-Cool
males jirrr bacanya juga....darinamanya juga udah kebaca ni pemeran cowo nya jelek dan pasti cewenya juga jelek......capek tong ribut ribut udah terimain nasib aja....


GDP Network
© 2019 KASKUS, PT Darta Media Indonesia. All rights reserved
Ikuti KASKUS di