alexa-tracking
Selamat Guest, Agan dapat mencoba tampilan baru KASKUS Masih Kangen Tampilan Sebelumnya
Kategori
Kategori
Home / FORUM / All / Entertainment / The Lounge /
Duo-duo ampun DJ, Nyang Bikin Ketar-Ketir
1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5be65c8e947868fa5f8b456b/duo-duo-ampun-dj-nyang-bikin-ketar-ketir

Duo-duo ampun DJ, Nyang Bikin Ketar-Ketir

kagak yusah basa basi tempe bre.. langsung aja....  emoticon-Wkwkwk
 
Orang Indonesia itu bre, menurut pengalaman TE-es emang suka dengan segala sesuatu nyang berbau nyeleneh. Emang kagak penting... Tapi Penting Bre.. buktinye lo. Lo. pade nyang laki masih suka kan nonton video luncah.... kagak tau kalo lo nyang maho nyari apaan behahahaha....
 
Itulah nyang sebenarnye mengilhami mungkin, mereka nyang bregelut di dunia entertaintmen untuk melahirkan sesuatu nyang nyeleneh juga. Entah demi eksistensi, pencarian pundi-pundi rupiah berlebih atau memang sekedar  membuat sensasi.
 
Tapi anehnya sesuatu nyang suka bikin vikiran kotor (Viktor), selalu menjadi berita dan pencarian dari lo...lo... pade iye kan... ngaku dah... termasuk Te-es juga si. Behahahahaha..
 
Inilah Duo Duo Ampun DJ, nyang bikin ketar ketir. Nyang kalo gerak-gerak dikit... lo punya bodi bemain.
 
1. dua macan

Jangan dibuka

Spoiler for dua macan:



Pertame trio atawa duo macan / dua macan atau solo macan.
Kagak ngarti ye.. berapa kali ganti nama, ganti personil, ganti manajemen, ganti musik, ganti baju atau ganti yang lain atau perebutan nama, sampe masuk sidang sampe pemberitaanye heboh nyang jelas ada tuh duo. ane pernah denger. Sempat jadi pembahasan dan topik juga ya bre.. beberapa abad nyang lalu.

Karena apa. Karena gonyangannye nyang ampun Dije... behahahahaha... dan bikin ketar ketir. Tapi buat para Viktor intu rejeki nyehh... behahahaha... kagak tau dah duo ini masih eksis atawa kagak.. atau menghilang ditelan kabar berita nyang lain nyang lebih hooottt.... atau udah bubar.
 
2. dua serigala

jangan dibuka bre

Spoiler for dua serigala:



Kedua bre duo serigala.. kenape serigala nnyee apakah bisa auuuuuuuu......... nih duo juga bikin ampun Dije juga bre... gonyangannye luar biase bre.. bikin lu.. lu.. dan lu pade hilang ingatan karena terhipnotis dribblle dan gocekan mautnye bre.. behahahaha.,
Tapi menurut pengamatan ane duo ini masih tetep eksis nyah bre... dan dari sekilas nyang tee-es tau nih duo juga ganti presonil.... behahahaha... menurut lo bagusan personli yang baru atawa nyang lama bre... tapi duo ini cakep-cakep nnyah bre.. menurut ane si.
 
3. dua semangka

jangan dibuka

Spoiler for dua semangka:


Dan nyang ketiga bre nyang baru neh,, duo ini menurut kabar dari merpati mengasuransikan dua aset berharganye bre.. mantep ga tu gak tanggung bre 1 M. Ni duo kembali membuat ketar ketir bre... behahahahaa... gonyangannye ajigile bre... ahahaha bikin lo nyang berfikiran viktor selalu joss... ampe mimisan
 
Itulah duo-duo nyang menurut te-es bikin ampun dije dan ketar ketir bre... duo paling nyoss menurut lo-lo-lo pade duo ape bre.... ahahahahahaha..
 
Sumber ; Pemikiran TEES (disinidisini)
Gambar : daari pakde segala pencarian (GOOGLE)
 
 
mulustrasinya hoax nih emoticon-Goyang
duo semangka kan 2 orang, jd berarti kan ada 4 semangkanya emoticon-Ngacir
Yah, itulah fenomena pinggiran yang kemudian diimpor para pemilik modal, karna selera massa memainkan putaran uang.
Balasan post Pazonda95
1 orang kena tipu emoticon-Leh Uga emoticon-Wkwkwk
emoticon-Sundul kali aja masi ade nyang bakalan kena tipu....
Mie duo dulu jg ada gan
Balasan post keykartwood
Quote:


mie duo nyang bijimane contohnye bre... ?
ada poto kagak... bagi link dongggg emoticon-Leh Uga

emoticon-Sundul


×
GDP Network
Copyright © 2018, Kaskus Networks, PT Darta Media Indonesia.
Ikuti KASKUS di