alexa-tracking

IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5b18b8cddac13e48648b4568/idf--tidak-ada-tembakan-yg-mengarah-kepada-suster-gaza-yg-terbunuh
IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh
IDF says no direct fire was aimed at Gazan nurse killed Friday

A preliminary investigation
into the death of a Gazan paramedic has found that 21 year-old Razan Ashraf al-Najjar was not targeted by IDF fire, the military announced on Tuesday.

“A preliminary investigation of the incident indicates that during the incident a small number of bullets were fired, and no direct shooting was directed at her,” read a statement released by the IDF Spokesperson’s Unit.

According to the IDF the investigation into her death continues and will be investigated by the General Staff's investigation mechanism and its findings will be forwarded to the Military Advocate General.

The Gaza Ministry of Health said 21-year-old Razan Ashraf al-Najjar, from the Khan Younis-area town of Khuzaa, was shot in the stomach while providing first aid to wounded demonstrators near the fence on Friday evening.

Shortly after the incident the IDF said Palestinian terrorists had attacked troops with gunfire and a grenade and the army had returned fire in accordance to the open-fire regulations.\

The military later opened an investigation into her death as “cases in which a civilian is alleged to have been killed by IDF fire are thoroughly investigated by the relevant command echelons and examined by the General Staff’s debriefing mechanism, and this will be done with regard to the current allegations.”



The military said it is “constantly working to draw operational lessons to reduce the number of casualties” along the border fence, and has repeatedly warned citizens not to approach the fence and take part in the violence demonstrations. However, it added, Hamas “unfortunately methodically places young children and women on the front lines of violent disturbances to act as human shields for the realization of Hamas’s goals.”

Najjar’s death was condemned by human rights groups and the UN Special Coordinator for the Middle East Peace Process Nikolay Mladenov who tweeted that “Medical workers are #NotATarget!” and that “Israel needs to calibrate its use of force and Hamas need to prevent incidents at the fence.”

According to witness reports, she had approached the area of the fence with her hands in the air and that she was 100 meters from the security fence wearing clothing which clearly identified her as a medical worker when she was shot.

“The killing of a clearly identified medical staffer by security forces during a demonstration is particularly reprehensible,” said Jamie McGoldrick, the local UN humanitarian coordinator.

The Palestinian Medical Relief Society said Najjar was shot as she was attempting to provide first aid to an injured protester. Demanding “an immediate international response to Israeli humanitarian law violations in Gaza,” PMRC said that “shooting at medical personnel is a war crime under the Geneva conventions.”

Gazans have been protesting along the border with Israel since March 30th as part of what organizers have called the “Great March of Return.” Demonstrators have been throwing stones, Molotov cocktails and rocks toward Israeli troops and flying incendiary kites into Israeli territory, destroying over 9,000 dunams of forest, nature reserves and agricultural fields.

The Gazan Health Ministry has said that 119 Palestinians have been killed by IDF fire and more than 13,000 have been wounded. Najjar is the second woman and second medic to have been killed by IDF fire.

On Tuesday Palestinians marked “Naksa Day” or “the setback” commemorating thet Arab defeat in the Six-Day War which led to Israel taking control of the West Bank, Gaza Strip, Sinai Peninsula and the Golan Heights displacing some 300,000 Palestinians.

While several hundred Palestinians gathered in Gaza and hundreds others participated in a protest rally outside the UN office in Ramallah, there were no violent confrontations with IDF troops.

It is believed that the protests were limited on Tuesday in anticipation of Iranian-inspired Quds Day on Friday.

Palestinian officials have declared the coming Friday, which also marks the end of Ramadan, to be a “Day of Rage,” encouraging people to participate in protests across the Gaza Strip and West Bank and for those who are able to, to travel to the al-Aqsa Mosque in Jerusalem’s Old City.

https://m.jpost.com/Arab-Israeli-Conflict/IDF-says-no-direct-fire-was-aimed-at-Gazan-nurse-killed-Friday-559222



where is the blood??
where is the bloody vest??
where is the bullet wound??
thata not how you handle gunshot victims !!

Quote:


Cheyne–Stokes respiration

This abnormal pattern of breathing, in which breathing is absent for a period and then rapid for a period, can be seen in patients with heart failure, strokes, hyponatremia, traumatic brain injuries and brain tumors.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Cheyne%E2%80%93Stokes_respiration


Traumatic brain injury (TBI), also known as intracranial injury, occurs when an external force injures the brain

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Traumatic_brain_injury

#1
IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh

#2
IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh

#3
IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh

emoticon-Belo
image-url-apps
brrti bener dipukul dari blkg nih?
image-url-apps
kasus razan al najjar dan keajaiban yg menyelimutinya

razan al najjar,suster cantik berumur 21 tahun yg dijuluki malaikat penjaga oleh demonstran palestina.
Dia selalu tangkas bergegas menolong demonstran yang terluka dalam aksi menuntut dikembalikannya wilayah Palestina, yang digelar sejak 30 Maret lalu.

Najar ditembak saat sedang menolong seorang demonstran di perbatasan Gaza.

IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh
"satu satu nya senjata razan adalah jubah putihnya"

Saksi menyatakan Najar tertembak di dada saat berlari akan menolong seorang demonstran di Khan Younis, selatan Gaza.

Najar mengenakan seragam warna putih, "Dia mengangkat tangan untuk membuka jalan, tapi tentara Israel tetap menembaki dan dia terkena di bagian dada," kata seorang saksi kepada kantor berita Reuters, Jumat.

disaat publik palestina berduka,disaat itu juga Allah menunjukkan kebesaran dan keagungannya kepada dunia,perhatikan foto foto ini :

IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh
foto sesaat razan al najjar ditembak,jilbabnya berwarna merah dengan pakaian jaket putih+dalaman kaos hitam

IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh
foto ketika razan tertembak..disini tangan Allah mulai bekerja,jilbab razan berubah menjadi hitam

IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh
IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh
dan pada akhirnya sekali lagi kebesaran Allah bekerja ,merubah jilbab razan menjadi biru


keajaiban kedua adalah pada pakaian si suster..

si ibu razan menunjukkan pakaian terakhir anaknya saat tewas..penuh bercak darah

IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh

dan perhatian video razan ini saat ditangani dokter (sumber aslinya dr al jazerra):

IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh


atau lbh jelasnya disini :

IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh

sekali lagi kebesaran Allah bekerja..

1.tidak ada darah
2.tidak ada bekas tembak didada sebelah kiri sesuai klaim saksi mata
3.pakaiannya kok beda?bukan rompi berdarah tp kaos hitam dan jaket putih tanpa darah
4.Allah membisiki para dokter agar menggunakan penanganan cidera otak utk penanganan korban luka tembak..krn Allah sdh mempunyai rencana utk garis nasib razan kelak

lihat...bahkan saat razan tewas,Allah menutup bekas lukanya disebelah kirinya dan membersihkan jubah putih nya dr bercak darah sehingga ia meninggal dalam keadaan putih suci :
IDF : tidak ada tembakan yg mengarah kepada suster gaza yg terbunuh

sungguh besar kuasa Allah,razan memang tewas syahid,namun dengan mukjizatnya,Allah telah memastikan surga utk perhentian terakhirnya























KASKUS Ads
image-url-apps
Quote:


lbh mungkin tewas gegara batu nyasar palestina daripada ketembak didada :

bukti rompi yg berlumuran darah dengan lubang didada adalah hoax krn dr dari momen foto saat saat terakhir razan dan jg video saat ditangani dokter tidak menunjukkan memakai rompi tanpa lengan,dan jg razan tidak mengeluarkan darah/luka tembak
jadi pallywood ni ? emoticon-Roll Eyes (Sarcastic)
image-url-apps
dari gambar gambar yg beredar
dari mulai awal kejadian sampe dibawa kerumah sakit
banyak sekali perbedaan yg mencolok dari warna baju, bentuk jaket, warna kerudung sampe split wajahnya si cewek.

kelihatan sekali maen kotornya hamas..
si cewek mati karena ulah anggotanya tapi israel yg difitnah
katanya wahyudi ahli bikin konstisapi, jadi ?
masak bikin konstisapi yang merugikan sendiri ?
israel busuk tinggal tunggu dihabisin Tuhan.emoticon-2 Jempol emoticon-Selamat
percaya deh
image-url-apps
Ckckck....jaman digital....


Saatnya dikorbankan
Dan jadikan ish*trail kambing mbee emoticon-Big Grin
image-url-apps
1000 jin mijon siap membantu penyelidikan
The Gaza Ministry of Health said 21-year-old Razan Ashraf al-Najjar, from the Khan Younis-area town of Khuzaa, was shot in the stomach while providing first aid to wounded demonstrators near the fence on Friday evening.

Najar mengenakan seragam warna putih, "Dia mengangkat tangan untuk membuka jalan, tapi tentara Israel tetap menembaki dan dia terkena di bagian dada," kata seorang saksi kepada kantor berita Reuters, Jumat.

awalnya dada, trus punggung, sekarang perut

image-url-apps
ISRAEL IS THE BEST
image-url-apps
simpang siur
untuk kepentingan emoticon-Matabelo
Quote:


tuhan yg mana bre?kalo menurut mereka, malah mereka umat pilihan tuhan...emoticon-Ngakak
bisa jadi konspirasi, lagian dari mana hamas tau nama sniper yg nembak, namanya juga sniper, bisa siapa saja kan, ga kelihatan pula, kalau kelihatan mah namanya sniper bego
image-url-apps
Karena politik.

Tapi gw gak peduli amatlah di luar sana, gw lebih konsen ke indo menjelang 2019 nanti.

Manuver politik indo menjelang 2019 masih gw pantau
image-url-apps
Dan smua nasbung d indonesia ngutuk israel.. tanpa ngelihat sapa razan... Sapa yg ditembak.. gambar dan video mana yg disebar. Bodoh nya
image-url-apps
Ada yang mengambil kesempatan dalam kesempitan itu :ceyem
image-url-apps
ditembak dari belakang terus nudub israel
×