alexa-tracking

Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5af5424a98e31b67208b4569/kreatifitas-bangsa-indonesia-yang-bikin-ngakak-guling-guling
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling
Ini die ganbray sistbray kreatipitas bangsa indonesia yang bikin ngakak braaaaaay.

Ada ada aje ye indonesia kalo dalam hal kreatipitasnye

Kali ini gue akan menyuguhkan kreatipitas negri kite tercinta yang bikin ngakak lewat karya pothosopnya.

Cekidot braaaay emoticon-Jempol

1.
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Babang tampan?but wait braaay!!
Ini kayaknye adiknye babang tampan emoticon-Big Grin

2.
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Sumpeh braaay gue kagak berani deketin nih makhluk kalo gue kagak greget emoticon-Big Grin

3.
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Entah ape penyebabnye ampe babang zayn malik pindah propesi dan berganti ganti pulak.
Mungkin saking susahnye cari kerja zaman now kali yeeeee emoticon-Wkwkwk

4.
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Gimane bang tian?udeh nyampe target setoran buat bini belon?et dah bang ati ati bang banyak order piktip

5.
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Kalo piling gue nyang atas emang kasirnye,enaaaaah kalo nyang bawah itu apanye bray kira kirak?

6.
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Neng,kalo abang belanja di tempat neng jangan ditawarin pulsa ye,tapi tawarin hati neng aja emoticon-Betty

7.
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Kalo ada nyang pake promo terus bayarnye ngepas langsung banting aje bang!!!

8.
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Oppaaaaaaaaa emoticon-Matabelo

Nah ntu die gan kreatipitas bangsa kite nyang bikin ngakak.
LudahLudahan ehhhh maap maksutnye mudahmudahan ganbray ame sistbray terhibur terus kasih ane ijo ijo ye.

Sumber : IG drama.photoshop

Bonus
Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling

Ditemenin ngemil kongguan ame mpok galgadot
emoticon-Wow

Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling
keduax
Quote:


etdah itu congor ampe nyelangap saking kagetnye yeh?
emoticon-Bingung
Quote:


komen kayak bijini banyak gue temuin,hadeuuuh bise aje gelas warteg emoticon-Betty
Quote:


tinggal ane jon ntar kalo ht.
Vangkee
mendadak jd ojol

Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling
Jangan lupakan si Kimmy.

Kreatifitas Bangsa Indonesia Yang Bikin Ngakak Guling Guling
tambahin gan
yg kaya bgini kreatif
iseng om emoticon-Leh Uga
wekawekaweka emoticon-Wakaka