alexa-tracking

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5412453b12e257cf648b4569/hoofd-te-splitsen-in-een-ongeval-schedel-ontdaan-van-inhoud
Cool 
Hoofd te Splitsen in Een Ongeval, Schedel Ontdaan van Inhoud
Sommige verdomd fijne brutaliteit hier in de vorm van een Thai die een lekkage trok van zijn motor en op zijn beurt gemorst z'n hersenen uit op de weg, bijna geheel door de blik van het. De regen-natte weg is doorspekt met de rode warmte van de doorbloeding van de schedel. Gezicht werd geslagen-in, ook. Ziet er een beetje zoals wanneer je een muppet in het gezicht of iets geponst. Ik hou ook van de opname van de paramedicus opheffen van de hersenen van de grond, omringd door mensen, ziet er bijna bijbels. Niets in de weg van het achtergrondverhaal, maar een zeer respectabele schedel ejaculatie allemaal hetzelfde.

Spoiler for Gecrashte Motorfiets:


Spoiler for Slachtoffer Geld, telefoon en andere Persoonlijke Beïnvloedt:


Spoiler for Pointer naar het hoofd:



Spoiler for Het verwijderen van de hersenen van de Weg:



Spoiler for Leuke portie van de hersenen Uitgeworpen:



Spoiler for Split, verzonken in het gezicht:


Alle en dank u emoticon-Traveller
Hoofd te Splitsen in Een Ongeval, Schedel Ontdaan van Inhoud
di kresekin otak nya
uja2n ngebut kaya nya nih emoticon-cystg
otak nya masih utuh
Jadi ingat saat kalo mau makan kacang dibuka dulu kulitnya emoticon-Malu
Quote:Original Posted By GhostFreak666
Jadi ingat saat kalo mau makan kacang dibuka dulu kulitnya emoticon-Malu


Kacang lupa sama kulitnya emoticon-Betty
ternyata motor nya pakek ban cacing juga emoticon-Ngakak (S)

kirain cuma di Indonesia aja emoticon-Ngakak
Satulagi korban dari ban cacing emoticon-Cape d... (S)
guten morgen. ich liebe winny. emoticon-Matabelo
Quote:Original Posted By arllyo
Satulagi korban dari ban cacing emoticon-Cape d... (S)


cacing punya ban emoticon-Matabelo
Quote:Original Posted By Mokodinho


cacing punya ban emoticon-Matabelo


Cacing tukang tambal ban emoticon-Matabelo
Quote:Original Posted By Mokodinho


cacing punya ban emoticon-Matabelo


iya gan bannya cacing jangan" penegndaranya juga Cacingan emoticon-Ngakak (S)
hapenya masih nyala emoticon-Big Grin syukurlah
Quote:Original Posted By cecongek
ternyata motor nya pakek ban cacing juga emoticon-Ngakak (S)

kirain cuma di Indonesia aja emoticon-Ngakak


theiland gan , kiblatnya modif motor orang indonesia .

tapi yang kecelakaan itu ga pake ban cacing, cuma orangnya yg cacingan ngebut ga pake helm , pas ujan lagi emoticon-Ngakak
otak nya terkupas emoticon-Takut (S)
otaknya di kresek emoticon-Matabelo
kok sepi ums emoticon-Matabelo
Quote:Original Posted By lutfizulkarnain


theiland gan , kiblatnya modif motor orang indonesia .

tapi yang kecelakaan itu ga pake ban cacing, cuma orangnya yg cacingan ngebut ga pake helm , pas ujan lagi emoticon-Ngakak


ban cacing emoticon-Belo


bisa menggelinjang dong emoticon-Genit:
Quote:Original Posted By giovanni2406
kok sepi ums emoticon-Matabelo


pada kecapekan sunah rasul gan emoticon-Matabelo
Quote:Original Posted By geduwel


pada kecapekan sunah rasul gan emoticon-Matabelo


Ah masa, ,
Quote:Original Posted By lutfizulkarnain


theiland gan , kiblatnya modif motor orang indonesia .

tapi yang kecelakaan itu ga pake ban cacing, cuma orangnya yg cacingan ngebut ga pake helm , pas ujan lagi emoticon-Ngakak



ohh theiland toh..
iya.. motor temennya yg warna oren tuh yg ban cacing..
sungguh kasihan dia ternyata cacingan emoticon-Turut Berduka