alexa-tracking

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/52f0928e0d8b469e6b8b473f/sekilas-tentang-aku-rapopo
emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak ora popok
Quote:Original Posted By oranganehhh
Ane baru tau kalo aku rapopo lagi ngetren emoticon-Ngakak
kowe wis tak kandani, aku rapopo CUK!! ojo takon-takon terus! emoticon-Ngakak


Bah masio wes kowe kAndani aku rapopo emoticon-Ngakak
Kadang aku rapopo, tapi kadang aku popo, dadi aku labil sitik ngono gan emoticon-Matabelo
melas bener dah
dibalik kata gapapa ( rapopo ) pasti ada apa2nya tuh
emoticon-Big Grin
emang lagi ngetrend banget ini "aku rapopo" emoticon-Ngakak (S)
Sekilas Tentang AKU RAPOPO
emoticon-Ngakakemoticon-Ngakak
biasanya sih cewek yg begini gan, apalagi klau lg ngambek emoticon-Ngakak
Quote:Original Posted By yaelahsu
Ijin sedot ganemoticon-Cool


Monggo gan rapopo kok
Aku rapopo gan, kowe kudu semangat gan
Sanajan kwe wis dadi bojone wong liyo nemu randamu aku rapopoemoticon-Ngakak
wah, ternyata arti dari aku rapopo itu aku tidak apa2 yang, ane bingung tuh di twitter banyak yang ngomong begitu emoticon-Ngakak
aku rapopo lagi ngetren di sekolah ane gan emoticon-Ngakak (S)
aku rapopo nek ono seng ngekei cendol emoticon-Big Grin
aku rapopo gan tenang ae.. aku rak ngguyu ndelok mememu..

#PadahalNgakakPolPolan
emoticon-Ngakak (S) emoticon-Ngakak (S)
tenane opo rapopo
wkwkw "AKU RAPOPO EVERYWHERE" emoticon-Ngakak (S)
ah elaah tong., emoticon-Ngakak
ngakak ane liatnya.,
tpi emg bener sih lgi buming di socmed., apalagi di burung
Quote:Original Posted By boldies99
emoticon-Ngakak Ini juga termasuk Aku Rapopo gak gan ? Sekilas Tentang AKU RAPOPO


Aslinya enggak tapi rapopo gan
aku rapopo :'(
wah bikin ngakak semua gan emoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakak
ijin save as pict buat simpenan emoticon-Ngakak
×