alexa-tracking

wanita bakar diri sendiri selepas dicerai

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/529dfcfb3fcb178024000287/wanita-bakar-diri-sendiri-selepas-dicerai
Poll: ngeri gan

This poll is closed - 0 Voters

View Poll
a 0% (0 votes)
a 0% (0 votes)
wanita bakar diri sendiri selepas dicerai
Ngeri! Wanita Bakar Diri Sendiri Selepas Dicerai Talak Tiga Di Puchong

Memang menyedihkan apabila seorang isteri diceraikan oleh suaminya. Lebih menyakitkan hati lagi ia diceraikan dengan talak tiga. Baru-baru ini berlau satu kejadia di mana seorang wanita yang sudah diceraikan talak tiga bertindak membakar dirinya di hadapan bekas suaminya. KisahBest.My difahamkan sebelum kejadian, berlaku sedikit pertengkaran di antara kedua-duanya. Namun ketika wanita berkenaan terbakar, naluri seorang bekas suami yang masih sayangkan bekas isterinya sanggup memeluk bekas isterinya untuk cuba memadamkan api yang sedang terbakar. Kedua-duanya luka akibat melecur teruk.

wanita bakar diri sendiri selepas dicerai

Gambar sekadar hiasan

Kuala Lumpur – Akibat tertekan dengan masalah rumah tangga dihadapi selepas diceraikan dengan talak tiga, seorang wanita nekad cuba membunuh diri dengan mencurah petrol dan membakar diri di depan rumah bekas suaminya di Puchong, kelmarin.

Dalam kejadian jam 6 petang itu, wanita berusia 25 tahun yang bertugas sebagai penjawat awam itu kini dilaporkan dalam keadaan kritikal selepas terbakar hampir 80 peratus.

Sumber memberitahu Harian Metro, sebelum kejadian, mangsa datang ke rumah bekas suaminya sebelum berlaku pertengkaran mulut akibat tidak berpuas hati apabila diceraikan dengan talak tiga.

“Pasangan berkenaan dikatakan sering bergaduh menyebabkan bekas suami wanita itu menceraikannya dengan talak tiga kerana tidak tahan dengan sikap cemburu buta wanita itu yang menuduh bekas suaminya mempunyai hubungan sulit,” katanya.

Difahamkan, pasangan berkenaan baru lapan bulan berkahwin dan ia perkahwinan kedua wanita berkenaan.

Menurut sumber, selepas berlaku perang mulut, wanita berkenaan meninggalkan rumah itu dengan memandu kereta.

“Bagaimanapun, kira-kira 10 minit kemudian, wanita itu datang semula ke rumah berkenaan dengan membawa sebotol petrol lalu dicurahkan ke badannya ketika masih berada dalam kereta.

“Bekas suaminya cuba menghalang perbuatan itu, namun gagal sebelum wanita itu terlebih dulu menyalakan pemetik api menyebabkan api terus menyambar seluruh badannya,” katanya.

Menurut sumber, bekas suaminya turut melecur pada kedua-dua lengan dan dada, namun sempat menghantar bekas isterinya ke hospital.

Katanya, bekas suaminya cuba menyelamatkan wanita itu tetapi gagal sebelum pantas memeluk badan bekas isterinya dalam usaha memadamkan api.

“Akibatnya, bekas suami wanita itu juga melecur pada kedua-dua lengan dan dada, namun sempat menghantar bekas isterinya ke hospital,” katanya.

Difahamkan, wanita berkenaan dilaporkan kritikal dan masih menerima rawatan di Unit Rawatan Rapi (ICU) Hospital Serdang manakala bekas suaminya pula menerima rawatan sebagai pesakit luar.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Asisten Komisioner Yahaya Ramli ketika dihubungi mengesahkan kejadian itu dan siasatan sedang dijalankan.

sumber : http://kisahbest.my/2013/11/ngeri-wa...ga-di-puchong/
Wuaduh sadis banget gan ... emoticon-Turut Berduka
ngapa ada poling segala cong ?
Bodoh itu orang, ngga menghargai diri sendiri banget.
iya gan sadis yak --_--
Quote:



miris gan
Quote:



ho oh gan

Quote:



ahahaa salah gan itu hehe
bener" tindakan yg bodo
masih banyak yg lain nohemoticon-Smilie
walah tega sama diri sendiri bakar gitu hii
bodoh bner tuh org emoticon-Ngakak
Bahasa nya itu lo, bikin muntah emoticon-Najis
Quote:



mungkin dia lelah gan emoticon-Frown
Quote:



ahahaa apa aja gan itu? emoticon-Stick Out Tongue

Quote:


mungkin dia lelah emoticon-Sorry
Quote:



stres mungkin gan emoticon-Smilie
Quote:



wooohhh

gile ndrooo...
btw, TS nya orng malay kah?
sadis gan,
kasian banget itu sampe bisa gitu emoticon-Sorry
Ente pake bahasa apa gan? emoticon-Bingung