alexa-tracking

melok audisi nyanyi (18+) [bahasa jawa only]

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/51a394a73f42b2df57000007/melok-audisi-nyanyi-18-bahasa-jawa-only
melok audisi nyanyi (18+) [bahasa jawa only]
Ceritane waktu iku Paimo lagi melok audisi nyanyi xXx-Factor nang LCTI, tapine Paimo gak lolos akhire de'e nggondok trus sakdurunge moleh de'e mampir nang Warkop disek niat katene curhat nang Tarjo !emoticon-Ngakak

*nang warkop*

- Tarjo : loh, ono salep koreng teko ? *karo nuding Paimo*
+ Paimo : your head jo !
- Tarjo : lapo'o your face kok mrengut koyok sempak levis lungset ?
+ Paimo : your mouth broken (cangkemu rusak), rai unyu ngene jare koyok sempak levis ? *malah mrengut*
- Tarjo : iyo unyu, uyuh'e penyu !
+ Paimo : Gatelisasi koen iku jo, koncone lagi susah malah mok etrek-etrek ?
- Tarjo : *ngakak* emange ono masalah opo maneh seh your face iku ?
+ Paimo : aku mbari melok audisi nyanyi nang xXx-Factor, tapi gak lolos jo ! *karo mewek*
- Tarjo : JANCOK, koen ambekan ae fales opo maneh nyanyi su ?
+ Paimo : your ears clog (kupingmu kopok) ancene jo, lahwong suaraku lek kadung nyanyi wes mirip koyok Chris John ngene kok ?
- Tarjo : your eyes ripped (matamu suwek) iku COK, Chris John iku petinju COK ket kapan dadi penyanyi ?
+ Paimo : oalah, wes ganti berarti ?
- Tarjo : perasaan ket mbiyen su asu ! *emosi*

+ Paimo : koen eroh gak jo ?
- Tarjo : yo gak eroh mo, lahwong koen dorong ngomong !
+ Paimo : oh iyo seh, koen eroh gak jo aku gak lolos audisi gara-gara opo ?
- Tarjo : emange gara-gara opo ?
+ Paimo : gara-gara pas aku dikongkon munggah nang ndukur panggung, lah kok mik seng digawe halo-halo gak ono !
- Tarjo : lah kok iso iku loh, trus koen nyanyine gawe opo ?
+ Paimo : yo gak kesuwen jo, akhire celonoku tak pelorot trus aku nyekeli mik halo-halo gonanku dewe karo nyanyi lagune Maroon Limo seng judule Sewengi Maneh ! lah kok sakwise iku aku langsung diusir karo panitiane, emange aku salah yo lek gowo mik halo-halo dewe ?
- Tarjo : *emosi* JANCOK Gatelisasi, emange sakdurunge koen budal audisi your brain iku mok laundry'no tah COK kok sek pancet goblok ae ? lek iku yo guduk mik halo-halo, tapine rudal seng garai perawan entek kabeh ! -___-" *langsung mlayu karo jungkirno rombonge bakul sate*
emoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakak

ketawa bersama itu lebih nikmat... dari padacemberut gk karuan...
yahh biar lah bukan karya ane sendiriemoticon-Sorry tapi tetep niat ane baik tujuan nya ingin membuat para kaskuser emoticon-Ngakak tiap hari... emoticon-Ngakak

ane berharap dapet emoticon-Blue Guy Cendol (L) bukan emoticon-Blue Guy Bata (L)

Spoiler for sumber:
emoticon-Sundulemoticon-Sundul
kocak mampus kocak mampus
ampe guling-guling
KASKUS Ads
ngemeng nih ts, kocak ajib lu
image-url-apps
Bahasa spanyol itu mahh emoticon-No Hope
Bisa aja ente gan bikin jokes..emoticon-Ngakakemoticon-Ngakak sampe guling2 nih ane emoticon-Ngakak (S) emoticon-Ngakakemoticon-Ngakak
mayan gan buat ktawa ngakak seumur hidup nih ane.. emoticon-Ngakak (S) emoticon-Ngakakemoticon-Ngakak
manyus gan cerita nya bikin mules emoticon-Peace
jjiiaahh lebay banget gan jokes nya emoticon-Ngakak
yang penting tetep ketawa ketiwi yeee
wakakkakak ngakak ane bacanya gan ampe mules ne perut  melok audisi nyanyi (18+) [bahasa jawa only]


 melok audisi nyanyi (18+) [bahasa jawa only] melok audisi nyanyi (18+) [bahasa jawa only]
yaelah ente bruakakaka bikin emoticon-Ngakak
hahahha kocak banget jokes nya emoticon-Ngakak
sakit perut saya terus
di tunggu jokes nya yang lebih kocak dari jokes ini

originally posted by argo.muria
bisa aja ente gan, nice jokeeee gan  melok audisi nyanyi (18+) [bahasa jawa only]
konyol abis gan lawakannya, emoticon-Ngakak abis ane nie
image-url-apps
wong edan asli emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak
×