Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/50c5ba64197608e72f000035/dendam-kesumat-sang-istri-gak-ngakak-ane-salto-gan-hihihi
Dendam Kesumat Sang Istri (gak ngakak ane salto gan) hihihi
izinkan lah ane membuat thread gan.semoga agan2 terhibur langsung aja nih gan

Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong:
"Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!"
"Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah...!!!" saut Umar enteng.
"Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi,
itu tuh aernya ampe luber-luber"
"Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali...!!!"
"Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak"
"Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye, lu kire gue
PERTAMINEEE...!!!" Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,
balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang.
Terus Umar ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber;
ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye: "Lu minta tulung ame siape...?"
"Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras.
Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue.
Gue cerite ape adenye, juga soal abang nyang sewot.
Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye."
"Ape syaratnye...?" Umar pingin tau.
"Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die"
"Terus yg pasti elu bikinin die roti kan...?" Umar ngedesek.
"Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee...?!!!"
hahah bisa bener ente udah kaya PLN
........
Pertamax diamankan .......
jika tidak keberatan bagi nya dong gan hiihihi
udah sering gan dengernya
tapi keep posting gan
asli kocak inih cerita
jadi istrinya milih

Quote:Original Posted By adrai999
udah sering gan dengernya
tapi keep posting gan


iya kah gan ??, makasih masukan nya gan
Quote:Original Posted By rockabead
jadi istrinya milih



istrinya lebih milih itu gan,huahah
masih kesal dia ama laki nya hiuihihihih
wakakaka...sukuriin
pejwan...

ahahaha kena di bales..
:capede :capede :capede
nyaris keselek ane gan wkakaka
wkwkwk udah sering baca sih gan

cuma lumayan lah
wkwkkww
ngakak gan
gan

mantap dah bals demdam sang istri
udah sering baca gan
asli gan bikin ngakak abiss ceritanya..
Dendam Kesumat Sang Istri (gak ngakak ane salto gan) hihihi Dendam Kesumat Sang Istri (gak ngakak ane salto gan) hihihi Dendam Kesumat Sang Istri (gak ngakak ane salto gan) hihihi Dendam Kesumat Sang Istri (gak ngakak ane salto gan) hihihi Dendam Kesumat Sang Istri (gak ngakak ane salto gan) hihihi
hahaha baru tau rasa tuh si umar
×