Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/50b88c01e374b44b4300000c/supermie
Supermie
Supermie

Ada sepasang laki bini yg ude berumah tangge selame
lima toan,
tapi belakangan ini sibini mulai kerase kalo setiap kali
lakinye nyetrum selalu kagak puas, abis " anu " lakinye
tidak Oke kayak
dulu lagi, letoy gitu.

Silaki yg sadar akan ketidakpuasan bininye, merasa
kesian dan ingin mencoba mengobati kelemahan si otong
(ech otong lagi).

Cobe punya cobe mulai dari makan obat-obatan yg dijual
di kaki lime, pergi ke dokter sampai ke dukun kagak ada
hasilnye,
si otong tetap aje kagak mau berdiri, sampe-sampe si laki
bosen sendiri.

Si bini mulai sebel karena sekarang lakinye suka
marah-marah kalo disuruh berobat.

Akhirnye dia sebel sendirian, sibini mencari temen untuk
ngeluarin isi atinye.

bini : hhh...hhh..hhh

temen : kenape lo! kok kayak org bengek ?

bini : iye ni laki gua payah, masak "anu"nya tidur melulu,
mane
suka marah lagi

temen : Oh.. itu, pake aje kuku bima TL, itu lho yg kayak
di iklan-2
bini : ape bisa sembuh kalo pake itu ?

temen : so pasti sembuh, orang laki gue aje pake kok

bini : gimane caranye ?

temen : tinggal elo aduk2 aje di aer minumnye

bini : ntar kalo keliatan warnanye gimane, bisa-bisa die
kagak minum

temen : kalo gitu elo campur aje di makanannye

bini : oh iye ye.. kalo pagi die sarapan supermi tuh, nanti
kuahnye gua campurin kuku bima TL
Akhirnye die turuti juga saran temennye itu,

Pagi2 waktu lakinye mandi, seperti biasanye dimasakin
supermie terus kagak lupa dicampurin kuku bima TL terus
superminya dituangkan ke mangkok dan ditutupi lalu
dihidangkan di meja makan.

Setelah suaminya udahan mandi, buru2 deh die ke meja
makan.

Si bini senyum2 dalem ati sambil ngebayangin tiga ronde
ntar malem.

bini : bang, abisin tuh supermienye. nih ari aye bikin yg
spesial
pake telor se truk

laki : iye bawel elo pas dibuka tutup mangkoknye, si laki
kaget bukan main kayak kesember petir

laki: hhhhlooo..kok superminye pada tegak semue?
Wow, ada Leah Dizon
agan bisa aja nih..lucu banget gan..ane ampe ketawa guling-guling di depan komputer gan....
haha boleh lah,, kemanjuran kuku bima
nyengir aja gw gan, sambil nunggu ujan reda..

keep posting ya..
ada bau2 repostnya nih gan








INGATLAH SUATU SAAT NANTI KITA AKAN MATI SAUDARAKU
malah bukan otong yang berdiri
kocak gan
boleh lah jokes nyaa
mie brdiri
wakakak ;ngakak dah ane gan
haiya yang kena efek mienya


hahaha...ada ada aj..mie nya nyang malah ngacung
hahah kocak nie ;ngakak
cekikikan ane bacanya
hahah ane sampe bacanya
., bayangin supermie ngaceng, tinggi bgt gan??
mantaap pic nya
Eh emie nye yg diri
mienya yang diri kocak gan