Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/50a6452d0975b48b050000b3/parikan-jawa
Parikan Jawa
Wit Klopo kuwi arane Glugu, Disigari diporo dadi pitu. Saben dino aku ora bisa turu, Kangen sopo, ora jelas ning atiku. - @aelfeb

Sing abang wae akeh, sing ijo-ijo kok di unduhi, sing prawan wae akeh, sind duwe bojo kok dirusuhi. - @kesemutan


Tuku susu tekan sarkem, iki wis wengi su, ayo ndang merem! - @sipmarkosip


22. Iwak lele neng njero wajan. Kok angele sak iki golek prawan.. - @munixcaem


nyuwek dluwang nganggo lading, iso nyawang ning raiso nyanding. - @Thir_wongso




Read more: [url]http://www.ristizona.com/2012/02/parikan-jawa-lucu-terbaru-parikanjawa.html#ixzz2CL3s5zZy[/size][/B][/size][/url]
waduh bahasa nya roaming ane ga mudeng
nunggu org yg translate gah gan



Z4641AH

org baek selalu bantu org
biar pengunjungnya tambah rame
aduh ane pengen nie gan
Quote:Original Posted By jagatlawu
Wit Klopo kuwi arane Glugu, Disigari diporo dadi pitu. Saben dino aku ora bisa turu, Kangen sopo, ora jelas ning atiku. - @aelfeb

Sing abang wae akeh, sing ijo-ijo kok di unduhi, sing prawan wae akeh, sind duwe bojo kok dirusuhi. - @kesemutan


Tuku susu tekan sarkem, iki wis wengi su, ayo ndang merem! - @sipmarkosip


22. Iwak lele neng njero wajan. Kok angele sak iki golek prawan.. - @munixcaem


nyuwek dluwang nganggo lading, iso nyawang ning raiso nyanding. - @Thir_wongso




Read more: [url]http://www.ristizona.com/2012/02/parikan-jawa-lucu-terbaru-parikanjawa.html#ixzz2CL3s5zZy[/size][/B][/size][/url]


ane translatin gan..
-Pohon kelapa namanya Glugu, Dibelah dibagi jadi tujuh, tiap hari aku gak bisa tidur, kangen siapa, tidak jelas di hatiku..

-Yang merah aja banyak, yang masih hijau kok di unduh, yang perawan aja banyak, yang bersuami kok digangguin

-belu susu sampai sarkem, ini sudah malem su, ayo cepet merem..

-ikan lele didalam wajan, kok susah sekarang cari perawan

-ngerobek kertas pakai pisau, bisa ngeliat tapi gak bisa bersanding..

Kalo di translate jadi tambah aneh gan..

pala benjol ditimpuk perawan..
bagi nya kalo berkenan..
Ono benang nang ngisor dipan......tulung dijikukne, gan!
...
Quote:Original Posted By tokopbm
Ono benang nang ngisor dipan......tulung dijikukne, gan!




bener gan nih ts emang pintr bikin org

nice jokes gan ..

maap ane cuma bisa gak bisa kasih ente duit

TOP JOKE gan , mantap abiz Joke nya
mantep gan jokenya pake bahasa jawa
hahahah lucu banget juragan
ada ada aja nie sie agan jokenya dah
asli kcoak abis dah gan jokenya
Quote:Original Posted By qyboo
waduh bahasa nya roaming ane ga mudeng
Quote:Original Posted By Z4641AH
nunggu org yg translate gah gan



Z4641AH

org baek selalu bantu org
biar pengunjungnya tambah rame
Quote:Original Posted By ma5bro
aduh ane pengen nie gan
Quote:Original Posted By qusambut
Quote:Original Posted By Z4641AH
nunggu org yg translate gah gan



Z4641AH

org baek selalu bantu org
biar pengunjungnya tambah rame




bisa banget ya gan ts nya,, mantap bener dah joke nya ..hahaha

ajibbbbb bikin ketawa ampe mual
×