Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/50949edfea74b4433c000070/pelet-jitu
Ngakak PELET JITU
<nu kmnt didoakn sing loba rzkina>

kabayan:"bah dukun.kuring bogoh ka hiji awewe,manehna kalah ka nolak.pang meletkeun nya supaya manehna ngudag_ngudag kuring bari ngomong WOWW!"
dukun:"ah gampang etamah kabayan,ke dagoan sakeudeung.."
..tuluy ngaleos ka tukangeun imah,teu lila balik deui.
dukun:"ke ieu eusi bungkusan taplokeun ka tarangna nya,dijamin eta awewe pasti ngudag-ngudag..
"
kabayan:"aah carita basi atuh mbah dukun nukieu mah,pasti ieu mah eusina tikotok nya. atuh dibere nukieu mah lain awewe nu nybut WOWW ka kuring teh,pasti mbah dukun nu nybutna.."
dukun:"har! naha geuning kuring? kumaha kitu?"
kabayan:"kieu yeuh carana.."
..bari blewek teh eta tikotok dijejelkeun ka sungut mbah dukun.
dukun:"WOWW BAUUU..!!"
..bari kukulakepan jiga entog neureuy asbak.
kabayan:"tuh nya,mbah dukun nu nybut WOWW na, wkwkwkwkabuuuuur.."
..tuluy becir bari engklak-engklakan saking puasna geus ngagawean dukun.
hmmmm di terjemahin versi indonesianya gan........kaga ngerti bahasa sunda ane
jiaahh joke ente kena roaming,,,
ijin ngakak gan
nice joke gan...hahahaha
huahahahaha.... gak ngerti ane...
Quote:Original Posted By agilcompaq
ijin ngakak gan


ane ga ngerti gan, ngapa ga ditranslate gan
hahahaha. gokil sumpah ente bro.
yah pake bahasa sund mah ane kagan paham gan maaf ya gan
jiaahh joke ente kena roaming,,,
kayanya lucu sayang ane ga ngerti
ikutan ngakak az ganPELET JITUPELET JITUPELET JITU
wkwkwk koplax malah dukunya yang kena tikotok

PELET JITU Versi Indonesia

<yang komeng di do'ain biar banyak rejeki>

-kabayan: bah dukun saya lagi suka sama seorang wanita, tapi dia malah nolak, tolong peletin supaya dia ngejar2 saya sambil bilang WOWW!
-dukun: ah gampang itumah, tunggu sebentar (sambil ke belakang rumah, dan ga lama kemudian balik lagi)
-dukun: nanti isi bungkusan ini tempelin di dahi wanita itu, dijamin itu wanita bakalan ngejar2 anda
-kabayan: ah udah basi yang beginianmah, pasti ini isinya thai ayam kan, kalo dikasih beginian mah bukan ceweknya yang bilang WOW, tapi mbah dukun yang bilang
-dukun: knapa ko jadi saya? emang knapa gitu?
-kabayan: gini nih caranya (sambil itu thai ayam di jejelin ke mulut mbah dukun)
-dukun: WOWW BAUUU..!! (sambil engklak-engklakan kayak bebek nelen asbak)
-kabayan: nah kan, mbah dukun bilang WOWW, wkwkwkkwkwaburrrrr.. (ngacir sambil ketawa terbahak2 saking pusanya ngerjain tu dukun)
whahahaha koplak bener gan... ceritanya bikin
atuh si abahna ngudag²...
jd weh bogoheun....
bhakakakakak asli kocak gan


jadi bikin ane nyengir tengah malem
anjrotz...bisa aja ente gan...lucu banget dah
asik banget gan
tambah lagi dong trit yang ginian
×