Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000016454926/rasa-bersalah
Rasa Bersalah
di suatu petang yang damai...ali berjalan-jlan di taman sambil membuang tabiatny....tengah best2 dia bejalan

dia terlihat sepasang pasangan kekasih sedang bercumbuan di bawah pohon nan rendang......

dengan slumber badak dan tanpa rasa bersalah..ali pun memanjat pokok di mana terbaring ny dan ter berlaku ny aktiviti pasangan muda tersebut.....

lalu terdengar la c ali suara-suara halus c ppuan....



Pasangan Ppuan : abang lepas jika ada apa2 yang berlaku dengan sayang mcmana?

Lalu c lelaki pun berkata.....

Pasangan Lelaki : jangan la sayang risau, lepas kejadian ini jika ada apa-apa yang berlaku kita serahkan semua ny kepada yang di Atas....

(sambil menunding jari ke atas)



Lalu c ali yang sedang asyik menonton wayang free tersebut pun dengan bengang ny turun dari pokok dan serta-merta memarahi pasangan berkenaan



Ali : Amboi2!!! korang berdua ni, korang yang merasakan kenikmatan ny...lepas 2 sesuka ati je serahkan kepada yang di Atas....



Pasangan : (terkedu) sambil rasa bersalah....



Ali : Aku cuma tengok je dari Atas pokok 2...xkan la aku yang kena bertanjunggjawab....X guna la jantan awak ni...






Rasa Bersalah
PERTAMAK ahh

bahasa malaysia kah..
awak tak begitu paham bahasa melayu,,,tapi
Quote:Original Posted By risqnet
PERTAMAK ahh

bahasa malaysia kah..


keknya tapi tetep keep posting




[LEFT]jangan di pencet om[/LEFT][/QUOTE]
hahaha ada2 saja agan TS ini.......


ane agak kurang paham bahasanya
ini Ts nya orang malay atau ceritenye dapat
copas dari site malay
luumayan bikin ngakak
This is bahasa malay not indonesia.. if all cannot understand the language, pls go translate before say ppl. I never say i'm indonesia ppl.. no matter wat country oso can have a forum to post wat ever they wan, not indonesia forum only indonesia ppl can have it.. pls RESPECT ppl before u post.

I not pointed to anyone.. juz hope that we can share share every things no matter we are who. If got hurt anyone, at here i say SORRY.
raasa bersalah
ane bacanya pelan" gan yar ngerti ceritanya

Rasa Bersalah , ngakak ane gan
ane bantu ya gan
keep posting

bisa aja nie agan bikin
Hahahaahahahha lucu gan lawakan nya bikin ane ketawa ketawa sendirian nih
Hahahaahahahha lucu gan lawakan nya bikin ane ketawa ketawa sendirian nih
waduh kok gak kayak bahasa Indonesia gini ya gan ?
awak pusing pusing baca ni trit..wkwkwkw..lanjutkan cik....
lumayan gan, bisa bikin ane nyengir sore-sore gini


sekalian ane bantu
awak jd puyeng

gak mudeng bahasanya gan



4004994 FULLBOMBASTIC