Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000014126523/mobil-dinas
Smile Mobil Dinas
Kata Rojali : "Mak, katanye babeh naik pangkat ame dapet mubil dines dari kantornye yak.?"

Emak : "Iye Li, emang nape Li...?"

Rojali : "Kok mubilnye kagak pernah dibawe pulang sih mak...? Bilang dunkss mak ame babeh supaya ntu mubil dibawe pulang, pan lumayan sekali-sekali bise Jali bawe ke kampus ame jali pake ke rumenye si Icih kalo malem mingguan..."

Emak : "Emak sih ame babeh sebenernye kepengen banget itu mubil dibawe pulang, tapi kagak enak ame tetangge aah Li.."

Rojali : "Lhaaaa emang nape mak, pake acare kagak enak segale ame tetangge?, mau2nya kite doong..."

Si Emak nyampein ke babeh...

Esoknya, pulang sekole, Rojali teriak dari luar.. "Maaak, itu nape mobil Tinja parkir di depan rumeh kite..?"

"Lah, elo kan yg minta, babeh bawa pulang mobil dinesnya ke rumeh...!"

Mudah-mudahan kagak REPSOL
Pertamax
bawa tuh dah mobil tinja ke kampus sama apel...
Quote:Original Posted By effendi23
Pertamax

Mobil Dinas gan ente PERTAMAX

lumayan gan bikin ane
Mobil tinja,




Quote:Ngakak gan :D
Ngakak gan :D Part II
ngakak super mahh ini gan
hahaha................
ebat euy kreatif
ada ada aja ente gan,
alhamdulillah yah...
mending mobil tinja drpd jalan kaki...qiqiqiq
mayan gan
ternyata mobil tinja
bole laaaah
ha ha ha
mobil tinja

buat joke yg lebih lucu lagi ya gan.



HIDUP INI HANYA SEMENTARA
ahhahahaMobil Dinas









Posted With Kamar Ane Gan
×