alexa-tracking

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000014025360/kisah-malam-pertama-bb
Kisah Malam Pertama BB++
Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam pertama itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adui.. Sakitnya bang… ! Macam mana nkisah malam pertamai bang..?” Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. Isterinya teresak-esak mengerang “… Sakitnya Bang”

Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”

Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram si ayah mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!” …

Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”

Kalo Suka kasih emoticon-Blue Guy Cendol (L) dong kalo gak emoticon-Rate 5 Star please!
emoticon-Ngakak PERTAMAXX kah??? emoticon-Ngakak nice jokes emoticon-Blue Guy Cendol (L)
Kisah Malam Pertama BB++
uda pernah tayang nih gan

cari yg lebih lucu lg ya gan.
biar kita semua bisa ketawa.



INGATLAH MATI SAUDARAKU
dah pernah baca gan
kocak gan

mayan ngakak siang''
hahaha.........emoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakak

emoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakak
Spoiler for buka ini gan:
lumayan lucu joke ente gan emoticon-Ngakak
ud baca gan mayan emoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakak
emoticon-Ngakakemoticon-Ngakakemoticon-Ngakak

salah tangkap mertuanya tuh......kirain ???????
mayan lucu gan maksa ane Kisah Malam Pertama BB++






emoticon-Big Grin emoticon-Malu (S)emoticon-Genitsemoticon-Sundul Gan (S)emoticon-I Love Kaskus (S)emoticon-Kiss (S) Kisah Malam Pertama BB++
pagi-pagi baca beginian jadi bikin ane ngakak
emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak
wakakka emoticon-Ngakakemoticon-Ngakak
lumayan buat nyengir ndiri emoticon-Ngakak (S) emoticon-Ngakak (S)
emoticon-Ngakak
wkwkwk.., emoticon-Ngakak (S) emoticon-Ngakak (S) ane bacanya
emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak hedeh puolll emoticon-Ngakak
bikin emoticon-Ngakak (S) abis
salah sangka emoticon-Ngakak
×