alexa-tracking

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000013220784/malam-pertamax
Thumbs up Malam pertamax
Seorang lelaki bernama Amat yang baru saja menjalani malam pertama
bersama isteri barunya, menceritakan tentang kemusykilannya kepada seorang
sahabatnya, Mohd. Jamil.

"Wah, gila juga! Ternyata memang benar," ujar Amat. "Kebiasaan yang
sering kita lakukan ketika masih bujang, boleh berulang pada malam pengantin."

"Maksud kau? Sebenarnya apa yang berlaku semalam?" si Mohd. Jamil ingin
tahu.

"Begini. Kau kan tau kalau sewaktu bujang aku suka melanggan
perempuan?."

"Ha'ah. Tapi bukan ke kau kata dah insaf dah, nak taubat selepas
berkahwin?"

"Memang la. Tapi aku tersilap buat something semalam."

"Ye ke? Apa yang kau dah buat?"

"Kau tau, masa malam pengantin semalam, setelah selesai melakukan
hubungan, dalam keadaan mamai, tanpa sengaja aku memberikan wang RM100 pada isteri aku."

"Wah, gila kau??!" Mohd. Jamil terperanjat.

"Bukan aku sengaja! Dah benda nak terjadi, nak buat macamana.." jawab

Amat dengan muka mencuka.

"Habis, bagaimana? Isteri kau marah ke?"

"Itulah masalahnya," Amat menjawab. "Dalam keadaan separuh sedar dia
menjawab, 'Terima Kasih Bang, datang lagi ya'...!"
pertamax gak ya???
emoticon-Cape deeehh, Garing dan membosankan
Garing gan. . .
Hoaam. . .
Nice Jokes................


Malam pertamax
wakakkaka kocak bahanya unik pula
gx ngrti pa mxsud a
akh malay emoticon-No Hope
dah baca juga,,,, sering
udah pernah baca versi indonesia nya, lebih lucu emoticon-Smilie
jaaaaaahhhh
ternyata istri nya juga
hahaha

emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak
itu lelucon orang malay ya emoticon-army:
wah lebih baik pake pic gan, biar bacanya jga seru... emoticon-I Love Indonesia (S) emoticon-Blue Guy Peace
keep posting aja gan..........
bahasa malay.. emoticon-Cape d... emoticon-Cape d...

Nitip lapak gan!

Pembuatan Gitar akustik, elektrik, bass dan hardcase (hardsell) Kualitas USA
uda perna baca gan.
keep posting gan
wkwkwkwkwkwkk,,
sama2 edan..
nice share gan
rada emoticon-Bingung gan...
kayak nya sih lucu cuman bahasanya susah dimengerti
Quote:Original Posted By AstrydNeda
jaaaaaahhhh
ternyata istri nya juga
hahaha

emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak


emoticon-Ngakak
×