alexa-tracking

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000012015416/masuk-gan-silahkan-dibaca
Cool 
masuk gan silahkan dibaca
KISAH MALAM PERTAMA

Ada sepasang pengantin baru berada di kamar pengantin, di malam pertama. Pada tengah malam pertama itu, tiba-tiba isterinya mengerang, “Adui.. Sakitnya bang… ! Macam mana nkisah malam pertamai bang..?” Suaminya lantas menenangkan isterinya, “Jangan nangis Sayang.. Nanti emak ayah dengar.. Mereka mungkin belum tidur lagi tu..” Kebetulan bilik mertua hanya bersebelahan kamar tidur pengantin. Isterinya teresak-esak mengerang “… Sakitnya Bang”

Tapi kerana tidak dapat menahan sakit, isterinya tambah kuat mengerang. Mahu tidak mahu, si suami pun berkata, kali ini kuat sedikit suaranya: “Sabar Sayang! Tahan saja.. Esok baru cabut.”

Sejak dari tadi si mertua lelaki masih belum tidur. Dia memang terdengar anak perempuannya mengerang, tadi dia tidak peduli, biasalah malam pengantin, fikirnya. Tapi kali ini dia sudah hilang sabar. Dia bangun, pergi ke bilik sebelah lantas menendang pintu kamar pengantin.

Dengan rasa geram si ayah mertua berteriak: “Ni apa kena ni? Tak faham ke? Anak aku boleh mati kalau besok baru kau nak cabut! CABUT SEKARANG JUGA!” …

Terkejut besarlah kedua pengantin tu. Sambil tersipu-sipu pengantin perempuan pun berkata kepada ayahnya: “Abah, takkan sakit gigi pun boleh mati.. Lagipun manalah ada Klinik Gigi yang buka 24 jam?”
pretamix... wow malay ya bang?
emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak





emoticon-army: AWAS burung KENARI pembunuh gan emoticon-army:
ya ampun...malah sakit gigi dia...wkwk
emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak

nice jokes gaaan
top markotop emoticon-2 Jempol emoticon-2 Jempol
lawakan nya ente gan bikin ane jadi n

yengir2 sendiri baca joke ente...

emoticon-Ngakak

emoticon-thumbsup

joke nya gan
emoticon-Blue Guy Smile (S)emoticon-Blue Guy Smile (S)emoticon-Blue Guy Smile (S)emoticon-Blue Guy Smile (S)
emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak kcoak juga nih jokes,,,emoticon-2 Jempol
hahahahahahahahaha


emoticon-Blue Guy Cendol (S)emoticon-Blue Guy Cendol (S)emoticon-Blue Guy Cendol (S)


METAL= melayu total gan......
klinik cabut gigi

wakakakakaka
aduh aduh kocak sih gan tapi bahasanya kurang gan emoticon-Blue Guy Peace keep posting gan
niceee jokes abiss gan, buat ane makin emoticon-Ngakak
emoticon-Ngakak kocak banget tuh pengantin
Kocak juga gan emoticon-Ngakak (S) masuk gan silahkan dibaca
oohh ,, cerita nya, pengantin lagi sakit gigi ke,, emoticon-Ngakak'

bule bule nih cerite awak ganz..

di tunngu je ,, kalu ade nyang baru ke lagi ye masuk gan silahkan dibaca
ngakak gan masuk gan silahkan dibaca
basa apaan tuh emoticon-Ngakak
HAHAHAHa... kocak, Gan! emoticon-Ngakak
lumayan gan,,,

siang - siang bikin mesem-mesem dikantor,,,,
emoticon-Ngakak bloeh lah pak cik emoticon-Big Grin