Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000010571310/jokes-operasi-biwir-suing-hehe
jokes operasi biwir suing (hehe)
Dina hiji mangsa Pa ulis indit ka Rumah sakit,maksudna nek ngoprasi anakna anu suing, sabab cek beja ti bupati aya program Operasi biwir suing masal,

Enya we pas tepika rumah sakit geus ngantri anu rek operasi, selang 5jam kakara ka giliran anak pa Ulis,"sok canak putra na pa kalebet"cek Dokter, selang 1jam geus beres, "beres dok?" cek pa ulis, "muhun pa,antosan 3 mingon nembe prbana di laan nya pa"saur dokter, leos weh pa ulis mulih.

Selang samingu budak na pa ulis ngadu cenah aya nuaneh, sabab tiap anak pa ulis kiih(kahampangan) eta biwirna ngadadak enyar enyur ngageter, pa ulis reuwas.

Isukna pa ulis langsung gura giru ka rumah sakit nek ngontrog dokter, pas geus paadu hareupan langsungwe pa ulis ngadu masalahna, " pa Dokter kunaon pura abdi teh biwirna jadikieu? " cek pa ulis, "nakumaha kitu pa.!"

Dokter bingung, "kieu pa kunaon tiap putra abdi kahampangan biwirna enyar enyur ngageter?", jawab dokter "o... Punten pa kumargi, bahan kange nambal biwir putra bapa seep, nya kuabdi di gentos ku daging gagaduhan sapi anu awewena.".."o... Paingan atuh, kabitaeun meren..."
jokes operasi biwir suing (hehe)
huahahahahahaha
bener2 kocak nih ts, siapa aj yg liat pasti ngakak
Lumayan
Keep post ya

Nitip lapak gan
Quote:Maafkan Aku Kawan
Mimpi aneh (ngakak gan)
Antena Tv [Ngakak gan]
[Ngakak] Antara Sekolah dan Tidak Sekolah
Kumpulan Jokes [Jaminan Ngakaks]
Sulitnya Merancang Monas [MASUK GAN]
jokes operasi biwir suing (hehe)
wkwk
wkwkwkw.. ngakak dehh gan.. hahahahha


lumayan gan bikin ane mesem2 pagi2 gini

Wkwkwakakak.. ane gan,.
Ada ada aja.. jokes operasi biwir suing (hehe)
subtitlenya mana gan ?


keep posting ya gan
yg lebih lucu lagi




SEMOGA HARI INI KITA BAHAGIA


baca juga :
JUALAN TERGOKIL SEKASKUS YANG PERNAH ADA

[url]www.kaskus.co.id/showthread.php?t=11021337[/url]
waduh... bahasanya roaming

gak ngerti gan

bukan lucu nya yg bikin ngakak tapi g g ngerti nya
wkwk
hahahahaha kocak gan
Nice joke gan

Nitip lapak ya gan

Quote:Original Posted By suasana.bosan

bukan lucu nya yg bikin ngakak tapi g g ngerti nya


Wkwkwkwkwk

Gimana mau tau ceritanya,,,, mesti di google translate dulu,,,
bahasa apa ni
gam mudeng ane gan..
ijin mantau dolo gan
lumayan gan

keep posting ya gan