Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000010127458/serba-salah--bb-10
Ngakak Serba Salah ? (BB 10++)
Gan Sebelum ceritanya Dimulai Ane minta jangan

Langsung Aja Dah

CERITA :


Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong:
“Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!”
“Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah…!!!” saut Umar enteng.

“Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi, itu tuh aernya ampe luber-luber”
“Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali…!!!”
“Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak”
“Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye,lu kire gue PERTAMINEEE…!!!” Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang. Terus Umar ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber; ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye: “Lu minta tulung ame siape…?”
“Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue. Gue cerite ape adenye,juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye.”
“Ape syaratnye…?” Umar pingin tau.
“Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die”
“Terus yg pasti elu bikinin die roti kan…?” Umar ngedesek.
“Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee…?!!!”

Kalo Minta ya gan

THX

Ngakak xixixi

pertamaxkah?
pertamax habis
Quote:Original Posted By volkingrata
PERTAMAX DI AMANKAN cool


thx gan
Quote:Original Posted By volkingrata
pertamax habis


jiah
wkwkwkwk, makanya jangan ga mau disuruh bini..

Anjeer, Pertamax udah abis,.. Pekiwan aja deh..
jiakakakak


nice jokes gan hahaha


numpang pejwane ajah
tapi lumayan, kocak gan..
wakakkaka kena deh..
Quote:Original Posted By SampaiPertamax
Gan Sebelum ceritanya Dimulai Ane minta jangan

Langsung Aja Dah

CERITA :


Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong:
“Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!”
“Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah…!!!” saut Umar enteng.

“Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi, itu tuh aernya ampe luber-luber”
“Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali…!!!”
“Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak”
“Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye,lu kire gue PERTAMINEEE…!!!” Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang. Terus Umar ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber; ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye: “Lu minta tulung ame siape…?”
“Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue. Gue cerite ape adenye,juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye.”
“Ape syaratnye…?” Umar pingin tau.
“Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die”
“Terus yg pasti elu bikinin die roti kan…?” Umar ngedesek.
“Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee…?!!!”

Kalo Minta ya gan

THX


udah pernah baca ane gan...
tapi tetep
Quote:Original Posted By biiy92


Kk banyakin or ya
Gan Banyakin Coment donk
nyengir juga dahh tuhh lakinya..
kocak gan
bhahaha..
Serba Salah ? (BB 10++)
jiah, Holand Bakery wkwkwkwkwk.........
hahaha

holland bakery
×