alexa-tracking

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000010127458/serba-salah--bb-10
Ngakak Serba Salah ? (BB 10++)
Gan Sebelum ceritanya Dimulai Ane mintaemoticon-Cendol (S) jangan emoticon-Blue Guy Bata (S)

Langsung Aja Dah

CERITA :


Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong:
“Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!”
“Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah…!!!” saut Umar enteng.

“Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi, itu tuh aernya ampe luber-luber”
“Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali…!!!”
“Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak”
“Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye,lu kire gue PERTAMINEEE…!!!” Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang. Terus Umar ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber; ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye: “Lu minta tulung ame siape…?”
“Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue. Gue cerite ape adenye,juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye.”
“Ape syaratnye…?” Umar pingin tau.
“Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die”
“Terus yg pasti elu bikinin die roti kan…?” Umar ngedesek.
“Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee…?!!!”

Kalo emoticon-Ngakak Minta emoticon-Toast ya gan

THX

Ngakak xixixi

pertamaxkah?
pertamax habis
Quote:Original Posted By volkingrata
PERTAMAX DI AMANKAN emoticon-Coolcool


thx gan
emoticon-Ngakak
Quote:Original Posted By volkingrata
pertamax habis


jiah
wkwkwkwk, makanya jangan ga mau disuruh bini..

Anjeer, Pertamax udah abis,.. Pekiwan aja deh..
jiakakakak


nice jokes gan hahaha


emoticon-Ngakak
numpang pejwane ajah
tapi lumayan, kocak gan.. emoticon-Add Friend (S)
wakakkaka kena deh.. emoticon-Ngakak
Quote:Original Posted By SampaiPertamax
Gan Sebelum ceritanya Dimulai Ane mintaemoticon-Cendol (S) jangan emoticon-Blue Guy Bata (S)

Langsung Aja Dah

CERITA :


Umar lagi asik-asiknye nonton bola depan tipi, tau-tau bininye nyelonong:
“Bang, lampu teras putus, tolong gantiin ame yang baru dong!”
“Masang lampu ?!!!, lu kire gue PLN apah…!!!” saut Umar enteng.

“Ya udeh kalo kaga mau, benerin aje keran kamar mandi, itu tuh aernya ampe luber-luber”
“Benerin keran ?!!!, lu kire gue PAM kali…!!!”
“Ya udeh, kalo lu pegi beli rokok ke warung aje gue nitip minyak”
“Lu kagak bisa liat orang lagi enak nonton kali ye,lu kire gue PERTAMINEEE…!!!” Umar sewot.

Lantaran berasa digangguin terus, Umar ngeloyor ke rumah tetangge,balik-balik jem 2. Tapinye Umar kaget lantaran terasnye udah terang. Terus Umar ke kamar mandi, aer udah kaga luber-luber; ke dapur jerigen minyak juga udah full tenk.

Paginye Umar nanya ame bininye: “Lu minta tulung ame siape…?”
“Gini bang, abis abang minggat, gue nangis di teras. Terus ade cowok ganteng lewat nanyain gue. Gue cerite ape adenye,juga soal abang nyang sewot. Terus die nawarin buat ngebantuin, tapi ada syaratnye.”
“Ape syaratnye…?” Umar pingin tau.
“Syaratnye bisa pilih, gue bikinin die roti atawa tidur ame die”
“Terus yg pasti elu bikinin die roti kan…?” Umar ngedesek.
“Bikinin roti ?!!! .. Lu pikir gue HOLLAND BAKERY apee…?!!!”

Kalo emoticon-Ngakak Minta emoticon-Toast ya gan

THX


emoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-2 Jempolemoticon-2 Jempolemoticon-2 Jempolemoticon-2 Jempolemoticon-2 Jempolemoticon-thumbsupemoticon-thumbsupemoticon-Hoaxemoticon-Hoaxemoticon-Hoaxemoticon-Pelukemoticon-Pelukemoticon-Pelukemoticon-Peluk
udah pernah baca ane gan...
tapi tetep emoticon-Ngakak
Quote:Original Posted By biiy92
emoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-Toastemoticon-2 Jempolemoticon-2 Jempolemoticon-2 Jempolemoticon-2 Jempolemoticon-2 Jempolemoticon-thumbsupemoticon-thumbsupemoticon-Hoaxemoticon-Hoaxemoticon-Hoaxemoticon-Pelukemoticon-Pelukemoticon-Pelukemoticon-Peluk


Kk banyakin emoticon-Toastemoticon-Toast or emoticon-Recommended Selleremoticon-Recommended Seller ya
emoticon-Ngakak (S)
Gan Banyakin Coment donk emoticon-Blue Guy Peace
nyengir juga dahh tuhh lakinya.. emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak
kocak ganemoticon-Ngakak
bhahaha..
emoticon-Ngakak Serba Salah ? (BB 10++)
jiah, Holand Bakery wkwkwkwkwk......... emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak emoticon-Ngakak
hahaha emoticon-Ngakak

holland bakery emoticon-Ngakak