Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000010068185/mbah-bunuh-kucing-sendiri
Smile Mbah Bunuh Kucing Sendiri
maaf kalo

SiMbah: aq tuku rinso-ne
Pak Joko: 'Gawe opo mbah..?',
SiMbah : Kucingku keno lumpur, kate tak kumbah....'. Pak Joko:Mbah, sampeyan iki aneh-aneh ae, yo mati kucing sampeyan, kucing kok di kumbah ambek rinso?', Tapi si mbah tetep mempeng ae..

Singkat crito, pak Joko tetep ngedoli rinsone..

Mene isuk, SiMbah teko maneh nang tokone Pak Joko,

'Yok opo kucing-e sampeyan mbah ?',

'Kucingku mati, ' jawabe SiMbah.

'Lha, tenan tho? Sampeyan iki diomongi ora ngandel, gak iso kucing dikumbah rinso iku Mbah....',

'Tapi kucingku iku mati dudu mergo tak kumbah rinso, wong mari tak kumbah isik urip kok....',

'Lha terus, matine opo o??' takone Pak Joko.

'Tak pereees...



jika tidak lucu harap jangan

harapan ane bisa dapet atau aja gan...

thanx...
PERTAMAXMbah Bunuh Kucing Sendiri
masio aku ora biso jowo tapi aku tetep iso
numpang gan.... +1
bahasa apaan tu gak ngerti harap pake bahasa indonesia yang baik dan benar biar nggak
goikil loe gan. . .ijin gan

Hepi 

Quote:Original Posted By ediprasetiyo
bahasa apaan tu gak ngerti harap pake bahasa indonesia yang baik dan benar biar nggak


maaf buat agan yang tidak bisa bahasa jawa...
mungkin bisa share dulu ama yg bisa bahasa jawa...

Smile 

Quote:Original Posted By princefe
PERTAMAXMbah Bunuh Kucing Sendiri


agan pertamaxx...

Spoiler for " ":
Quote:Original Posted By jun9l3
maaf buat agan yang tidak bisa bahasa jawa...
mungkin bisa share dulu ama yg bisa bahasa jawa...



Spoiler for " ":
aannnjriiitttt kucing nya di peres dasar mbah koplak
hahaha,,numpang mesem" gan ah
wah, lucu juga jokes nya gan , mayan bikin ane Mbah Bunuh Kucing Sendiri
ngakak gannemudari mana itu gan huahaha pertamax
akkhh...pake bahasa dewa lagi...kaga ngerti gan
hahahahahahahhahah gan ane kalau baca bahasa jawa
haha ente bisa aja gan
bahasa opo itu gan?
aku ra mudeng to yo..
tak kirain kucingnya dijemur... wkwkwkw
buka thread ane nih... dijamin ngakak
he he, tak peres....
kirain diseterika gan....
×