alexa-tracking

Main Content

1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000006344436/penumpang-setia-bus-damri-share-didieu
Ngakak 
Penumpang Setia Bus DAMRI Share Didieu
Tos dipilarian ku sayah, teu acan aya nu ngadamel threadna DAMRI
Mangga ah ka rencang kaskuser Bandung sadaya nu jadi penumpang setia DAMRI urang share pangalamannana

dipayunan ku sayah emoticon-Big Grin
[quote=]
- mimiti naek DAMRI teh pas kelas 1 SMA, taun 2004, rumah di Cimahi sakola di SMA 4, pulang sakola naek DAMRI jur Alun-Alun - Ciburuy, baheula mah ongkosna 1200 emoticon-Big Grin
- tara kabagian bangku da pinuh wae bus na emoticon-Hammer
- ayeuna kuliah jadi penumpang DAMRI Jatinangor (DU/Elang)
- bus DAMRI DU - Jatinangor mah banyak pisan nu AC, lamun nu Elang mah AG (angin gelebug) hungkul emoticon-Hammer
- penumpang DU - Jatinangor loba pisan mahasiswi nu geulis emoticon-Wowcantik, jeung aya pengamen nu sok biasa ngamen di bus DU - nangor tapi tampilanna rapih, suara na bagus pisan gan, bisaeun nyanyi lagu barat emoticon-Belo
- sopir Elang - nangor rata-rata tukang kebut, mawa bus jiga mawa angkot emoticon-Ngacir
[/quote]
sakitu heula we ah emoticon-Big Grin mangga ka akang teteh sadayana nu bade share

Trayek DAMRI Bandung
- Alun- Alun - Ciburuy
- Alun -Alun - Kota Baru Parahyangan
- Cicaheum - Cibeureum
- Cicaheum - Leuwi Panjang
- Leuwi Panjang - Dago
- Leuwi Panjang - Ledeng
- Kebon Kalapa - Tanjungsari
- Kebon Kalapa - Cibiru
- Dipati Ukur - Jatinangor
- Elang - Jatinangor
- Elang - Cibiru

mangga diteraskeun emoticon-Angkat Beer

sareng punten pisan basa sunda na campur-campur pabaliut emoticon-Hammer emoticon-Peace
ijin nyimak emoticon-Angkat Beer
alun2 - ciburuy ditarik deui nya beus ac na emoticon-Bingung (S)
damri'ers sejati ti jaman semester hiji nepi ka dua emoticon-Big Grin
bahela ma damri na butut pisan,,komo jurusan bdg-nangor,,emoticon-Nohope

ayena ma ges aya nu AC,,nikmat emoticon-siul:
Leuwipanjang - Ledeng

Ngakak 

DU - JTN

share pengalaman gan & sis.
saya teh berdiri di dlm bus damri jtn - du, dibelakang ane ada cewe cantik tuh.
Siapa sangka tuh cewe copet.
Tuh cewe merogoh kantong celana ane yg dibelakang,dua-duanya kantong celana ane dirogoh.
Pas dia mau merogoh kantong celana samping kanan ane, ane gandeng aja tangannya emoticon-Ngakak
trus ane liat ke tuh cewe sambil senyum, muka tuh cewe BT abis ngeliatin ane.
Daripada gw teriak trus tuh cewe digebukin mending ane nikmatin aja gandeng tangan ama cewe cantik sepanjang jalan emoticon-Angel
trus kita turun bareng deh di DU.
tuh cewe pergi gitu aja, bego nya gw kagak kenalan lg ama tuh cewe emoticon-Cape d...

tapi kl ane naik damri du-jtn ato sebaliknya, tuh cewe kagak pernah ada emoticon-Sorry
Quote:Original Posted By lonelyandsadkid
Tos dipilarian ku sayah, teu acan aya nu ngadamel threadna DAMRI
Mangga ah ka rencang kaskuser Bandung sadaya nu jadi penumpang setia DAMRI urang share pangalamannana

dipayunan ku sayah emoticon-Big Grin

sakitu heula we ah emoticon-Big Grin mangga ka akang teteh sadayana nu bade share

Trayek DAMRI Bandung
- Alun- Alun - Ciburuy
- Alun -Alun - Kota Baru Parahyangan
- Cicaheum - Cibeureum
- Cicaheum - Leuwi Panjang
- Leuwi Panjang - Dago
- Kebon Kalapa - Tanjungsari
- Dipati Ukur - Jatinangor
- Elang - Jatinangor
- Elang - Cibiru

mangga diteraskeun emoticon-Angkat Beer

sareng punten pisan basa sunda na campur-campur pabaliut emoticon-Hammer Peace:

beus damri paporit si sayah, cibiru - kebon kalapa emoticon-Angkat Beer


selalu always pinuh emoticon-Big Grin

komo nu ekonomi na mah Penumpang Setia Bus DAMRI Share Didieu

jadi kangen naek damri deui
Quote:Original Posted By kucingireng
ijin nyimak emoticon-Angkat Beer

mangga disimak kang emoticon-Angkat Beer
Quote:Original Posted By f.f
alun2 - ciburuy ditarik deui nya beus ac na emoticon-Bingung (S)

duh kirang terang sayah emoticon-Bingung (S)
tapi tos tara ningali deui di jalan Alun2 - Ciburuy nu AC
dipindahkeun meureun kang
Quote:Original Posted By letmebegin
damri'ers sejati ti jaman semester hiji nepi ka dua emoticon-Big Grin
bahela ma damri na butut pisan,,komo jurusan bdg-nangor,,emoticon-Nohope

ayena ma ges aya nu AC,,nikmat emoticon-siul:

nikmat pisan kang DAMRI nu AC mah emoticon-Big Grin
sok loba mahasiswi geulis emoticon-Wowcantik
Quote:Original Posted By empatsembilan
Leuwipanjang - Ledeng

si akang mahasiswa UPI kah?
Quote:Original Posted By mac8me
DU - JTN

share pengalaman gan & sis.
saya teh berdiri di dlm bus damri jtn - du, dibelakang ane ada cewe cantik tuh.
Siapa sangka tuh cewe copet.
Tuh cewe merogoh kantong celana ane yg dibelakang,dua-duanya kantong celana ane dirogoh.
Pas dia mau merogoh kantong celana samping kanan ane, ane gandeng aja tangannya emoticon-Ngakak
trus ane liat ke tuh cewe sambil senyum, muka tuh cewe BT abis ngeliatin ane.
Daripada gw teriak trus tuh cewe digebukin mending ane nikmatin aja gandeng tangan ama cewe cantik sepanjang jalan emoticon-Angel
trus kita turun bareng deh di DU.
tuh cewe pergi gitu aja, bego nya gw kagak kenalan lg ama tuh cewe emoticon-Cape d...

tapi kl ane naik damri du-jtn ato sebaliknya, tuh cewe kagak pernah ada emoticon-Sorry

beuh, sayang pisan kang teu diajak kenalan
siapa tau bisa dijadiin pacar emoticon-Ngakak (S)
Quote:Original Posted By sireumbeureum
beus damri paporit si sayah, cibiru - kebon kalapa emoticon-Angkat Beer


selalu always pinuh emoticon-Big Grin

komo nu ekonomi na mah Penumpang Setia Bus DAMRI Share Didieu

jadi kangen naek damri deui


merakyat pisan kang bus ekonomi mah emoticon-Big Grin
sok teu dianggep jelema ku kondektur na
hayuh we narik penumpang padahal di jero bus teh geus pinuh pisan emoticon-Hammer (S)
Quote:Original Posted By mac8me
DU - JTN

share pengalaman gan & sis.
saya teh berdiri di dlm bus damri jtn - du, dibelakang ane ada cewe cantik tuh.
Siapa sangka tuh cewe copet.
Tuh cewe merogoh kantong celana ane yg dibelakang,dua-duanya kantong celana ane dirogoh.
Pas dia mau merogoh kantong celana samping kanan ane, ane gandeng aja tangannya emoticon-Ngakak
trus ane liat ke tuh cewe sambil senyum, muka tuh cewe BT abis ngeliatin ane.
Daripada gw teriak trus tuh cewe digebukin mending ane nikmatin aja gandeng tangan ama cewe cantik sepanjang jalan emoticon-Angel
trus kita turun bareng deh di DU.
tuh cewe pergi gitu aja, bego nya gw kagak kenalan lg ama tuh cewe emoticon-Cape d...

tapi kl ane naik damri du-jtn ato sebaliknya, tuh cewe kagak pernah ada emoticon-Sorry



halahh lebar pisan gan. lain kenalan heula atuhh

Ngakak 
[sharing] pangalaman naek DAMRI jaman kuliah

agan-agan, akang-akang sareng eneng-eneng anu karasep dan lalucu

gara2 maca trit tentang DAMRI, sayah jadi hayang ngadongeng pangalaman naek DAMRI anu berkesan.

baheula sayah kuliah di jatinenjer, jadi otomatis mun rek ka kampus pasti naek jurusan DU-nangor atawa Elang-nangor , tah di perjalanan aya sababraha hal anu berkesan jeung pikaseurieun . sok inget we nepika ayeuna.
cekidot wae ....

1. tukang dagang asongan di parapatan kopo. lamun nawarkeun barang bangun someah pisan : tisu qua nano...tisu qua nano... tisu neng? (anehna teh sorana someah, ari beungeutna lempeng) . jadi we hayang seuri sakapeung

2. jaman damri make abodemen, mun geus teu kuat tunduh (panyakit mun naek damri) pasti leungeun geus nyepengan karcis. jadi pas dipariksa bisa anteng sare

3. tukang ngamen anu aral. sok aya wae tukang ngamen nu jiga kieu. bakating ku aral saeutik nu mere ka manehna, palebah ngaliwatan nu sare manehna sok ngomong " Euummhh api appi mollorrrr" emoticon-Ngakak

4. Tukang majalah di gerbang tol m.toha. mun nawareun pasti gogorowokan, ngagandengan nu keur tibra sare, " sok saha deui majalahna SARE BUAN, SAREE BUAN, SAREE BUANN"

skip heula ah... ke di apdet deui.

mangga share pangalaman akang sareng eneng sadayana
haha
ari sayah mah kang mimiti naek damri teh ti smp kelas 1 kang..
bumi di Vjiaya Kusuma (Cibiru kaluhur)... sakola di smp 34 batununggal..
beuh da lumayan jauh kang..
ku rerencangan teh dipiwarang mening naek damri we meh ongkosna irit jeung teu loba ngetem.. beuh eta mah mni resep naek damri teh.. teu loba ribet pkona mah langsung caw ...
tapi hiji kirangna teh kang kebulna aduh sok teu kuat yeuh ayeuna mah,...
kuduna mah digentos bis na ..
ngiringan ah kang...

mimiti naek damri pas kelas hiji smp, jurusan cibiru-kebon kalapa, ti cibiru dugi ka supratman, kapungkur mah can jaman bus ac, ongkos na ge 900 keneh mun teu lepat mah, kadang2 sok masihan 500 perak ka kondekturna..., hahaha...

ayeuna mah atos ampir sadayana bus ac, tos langka bus nu ekonomi...
biasanya gw naek damri jur DU - jatinangor..

di medan juga ada damri tapi gw kagak pernah naek coz biasanya tuch bus antar kota..

Penumpang Setia Bus DAMRI Share Didieu
huaaa pake basa sunda.. abi kirang ngartos, kang emoticon-Malu
hha senasib gan . dulu semenjak motor d jual masa masa sma pernh ngerasain 1 tahun naek DAMIRI gan emoticon-Ngakak (S) .
tpi skarang alhamdululah kaga lage . coz kapok ane kantong bawahnya jebol . + hp ludes dah emoticon-Berduka (S)
emoticon-Matabelo
Quote:Original Posted By exprime13
ngiringan ah kang...

mimiti naek damri pas kelas hiji smp, jurusan cibiru-kebon kalapa, ti cibiru dugi ka supratman, kapungkur mah can jaman bus ac, ongkos na ge 900 keneh mun teu lepat mah, kadang2 sok masihan 500 perak ka kondekturna..., hahaha...

ayeuna mah atos ampir sadayana bus ac, tos langka bus nu ekonomi...


kondekturna bageur uy emoticon-Big Grin
seueur keneh kang bus ekonomi mah, Dago - Lw Panjang busna nu odong-odong keneh emoticon-Hammer

Quote:Original Posted By Aldyano
haha
ari sayah mah kang mimiti naek damri teh ti smp kelas 1 kang..
bumi di Vjiaya Kusuma (Cibiru kaluhur)... sakola di smp 34 batununggal..
beuh da lumayan jauh kang..
ku rerencangan teh dipiwarang mening naek damri we meh ongkosna irit jeung teu loba ngetem.. beuh eta mah mni resep naek damri teh.. teu loba ribet pkona mah langsung caw ...
tapi hiji kirangna teh kang kebulna aduh sok teu kuat yeuh ayeuna mah,...
kuduna mah digentos bis na ..

leres pisan kang, teu pake ribet langsung dugi emoticon-thumbsup
tapi itu kebulna teu kuat, komo bus nu odong-odong keneh emoticon-Busa:
Quote:Original Posted By ferta
biasanya gw naek damri jur DU - jatinangor..

di medan juga ada damri tapi gw kagak pernah naek coz biasanya tuch bus antar kota..

Penumpang Setia Bus DAMRI Share Didieu


mahasiswa unpad ya gan? emoticon-Big Grin
kalo ane gan..
liat temen ane jatoh..
udah disuruh kenetnya trun kaki kiri dluan..
ekh dia 2 kaki...
emangnya paku langsung nancep...
wah abi mah putra setia euy gan...langsung nyambung DAMRI...jaman SD seh...dah lama banget...
emoticon-Ngakak
ikutan gan
pertama naik damri yang elang- jatinangor dari depan LPKIA awktu ane SMP tapi jaibnya gan di tagih gan,gara-gara DAMRI yang ane naikin penuh bgt sampe miring...
emoticon-Big Grin