alexa-tracking
Kategori
Kategori
Home / FORUM / All / Sports / ... / Soccer & Futsal Room /
★ Persib Bandung | Bobotoh Kaskus ★
3.14 stars - based on 50 vote 5 stars 0 stars
1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/5b5499fdde2cf2b91a8b4568/persib-bandung--bobotoh-kaskus

★ Persib Bandung | Bobotoh Kaskus ★ Season 2019

Tampilkan isi Thread
Halaman 156 dari 185
Quote:


Dek aya wacana ti pemprov biar diambil alih pemprov + Persib meh teu beban pisan ka pemkot

Tapi malu mereun Lord Walikota kita kalo GBLA sampe lepas ka pemprov. nepi ka ngeluarin statement macem-macem emoticon-Leh Uga

Nasib memang stadion pake duit panas mah. Dipoyok terus dilebok sama kita-kita emoticon-Leh Uga
Balasan post wisnu93
Ceuk urg ari teu bisa ngurus geus lepas pengolaan ka nu lain sih, jeung suram ayena walikota nu anyar cicing eun si oded, kudu pas kieu si oded jdi tempat mediasi kedua belah pihak antara manajemen jeung pemkot
Quote:


Quote:


Awal dibangun milik siapa? Pemkot? Pemprov? Atau PT PBB?
Sigana teu aya klub sepakbola yang punya stadion ya
Iraha siga Manchester United boga Old Trafford sendiri, atau Tottenham gitu? Atau Chelsea? Atau Madrid dll?

Ceuk saya mah, Persib dengan brand yang sangat laku, mampu bikin sendiri dan memeliharanya tanpa campur tangan pemerintah emoticon-Smilie
Dengan catatan tiket disesuaikan, dan aturan ketat kayak di Liga Inggris

Saya ge blm pernah nonton langsung di GBLA, baru pernah nonton Liga Santri aja disana, pas gratisan emoticon-Wkwkwk
Saya pernah ke GBK, gak punya tiket, ditawarin sama oknum polisi, eh bisa masuk emoticon-Wkwkwk
Lihat 1 balasan
Balasan post wisnu93
Quote:


Pake duit provinsi tapi aset di miliki Pemerintah kota bandung, teuink naon masalah na sampe hese lepas tangan kepemilikan ka pihak ke 3 (Persib), meren kurang duit pelicin atau hayang di amplopan jelama nu di luhurna, ayena geus rusak, gardu listrik di maling, edek serah terima wayahna kudu renovasi gede2 an tah stadion bari struktur tanah morosot da GBLA di bangun di bekas rawa, Jeung GBLA aya kasus korupsi na jadi Bangun GBLA di jadikeun bancakan korupsi gue jelama2 luhur, jeung walikota ayena ustad lain jelama nu ngerti bangun kota matak sok di sentil ku si ridwan kamil si oded sabab teu becus gawe emoticon-Leh Uga emoticon-Ngakak
profile-picture
strongstyle memberi reputasi
Diubah oleh rccola
Quote:


Awal dibangun milik siapa?

Kalimat milik siapa ini agak rancu, karena pada akhirnya, ya milik masyarakat Kota Bandung karena pembangunannya pakai APBD Kota yang terkumpul dari berbagai sektor, termasuk penyerapan pajak.

Untuk pendanaannya sendiri ini berasal dari berbagai pihak. Pemprov Jabar pun menyumbang dana sekian ratus M agar progressnya bisa dipercepat, dengan tujuan untuk kejar PON 2016.

Tapi memang dari awalnya saja sudah banyak selisih paham, ngebuat proses pengerjaannya sendiri diliputi banyak kontroversi, termasuk penamaan SUS Gedebage yang ingin dinamai Gelora Rosada. Iya, dinamai setelah nama yang sekarang jadi pesakitan di Sukamiskin.

Pada akhirnya, GBLA diregulasi dibawah Pemerintah Kota Bandung dengan melibatkan banyak instansi, dimana untuk urusan sekelilingnya dibawah kontrol Dinas Tata Ruang dan Cipta, dan urusan teknis dibawah kontrol Dinas Pemuda dan Olahraga.

Ada yang disembunyikan disini, tentang kenapa adanya pembangunan yang terhenti oleh PT. Adhi Karya selaku pemegang tender pembangunan GBLA, yang kemudian berimbas pada beberapa kerusakan minor di kawasan stadion.

RK selaku Walikota 2013-2018 pun sudah berucap bahwa di masa akhir jabatan dia sudah menggagas dan merancang beberapa persyaratan legal yang memudahkan GBLA untuk dikelola secara professional dibawah swasta, yang dalam hal ini adalah oleh PT. PBB. Sayang, semua gagasan dan rancangannya tersendat dan tidak dilanjutkan di era kepemimpinan Walikota yang sekarang. Siapa walikota Kota Bandung sekarang? TEUING AING MAH TEU WAWUH.

Jadi bisa dikatakan, terabaikannya kondisi GBLA saat ini otomatis karena Pemkot beserta instansi dibawahnya gak ada yang mau urus. Adapun kalau mau urus, tersendat oleh kewajiban serta regulasi yang ngebuat mereka gak boleh melangkahi instansi lain.

JADI EMANG TI LUHURNA EUWEUH KADAEK SI GOBLOG TEH.

AYA KADAEK NGAN JANG SAUKUR PERESMIAN, TAUSYIAH, JEUNG NYIEUN PALESTINE WALK.
profile-picture
profile-picture
wisnu93 dan isenkdoank1 memberi reputasi
Quote:


gelora rosada asa nyepet ka PBB ai jadi mah..
emoticon-Wakaka
ngke stadion di urus deui mun aya event gede deui sugan nyak..
profile-picture
strongstyle memberi reputasi
Quote:


Sepercik curhatan salah satu wargi Kota Bandung emoticon-Leh Uga
Da atuh asa aneh juga anggaran teh ada buat ngurus, tapi bisa sampe eta segala macem dimaling. Surem pisan

Sampe rumput setinggi itu, aneh pisan

Wayahna lah kang, si Lord Walkot tercinta menang gara-gara bawa titel wakil RK mereun eta ge emoticon-Leh Uga

Nuhun netizen sudah mengekspos keadaan GBLA, jadi pemkot teh aya gawean deui emoticon-Leh Uga

Bau-baunya mah paling ujung-ujungnya duit deui. Duit hasil pemasukan dari kalo Persib jadi mau pihak ketiga yang ngurus

---------

Udah beres dibersihin luarnya

Diubah oleh homie4life
Quote:


Alus pisan euy gerakan teh kieu positif ti bobotoh nu kuduna di inisiasi ku basis masa nu gede viking,bomber dll.
Tah ieu kegiatan nu positif drpd fanatisme buta.
Da di urang mah ngabangun teh kang jigana supaya aya proyek asup ka saku masing2 lain jang kemasyalahatan rakyat.
Eta gbla untungna naon jang pemerintah?
Bisa atuh di bere ka swasta persib trus mun aya event resmi bisi ngahalangan diajak runding persib pindah heula ka si jalak.
Kan sama2 win2 solution.
Hargana we tong edan jiga persebaya tuh nu pemerintah daerah na gelo naekeun teu make otak.
Nu nyarios d luhur persib mampu bangun stadion jgn terlalu berharap jauh nyieun tempat latihan oge can becus milihan pemain n ngurus tim tiap tahun d rombak wae oge can becus hehe bisi ngimpi kajauhan ke lagrag na nyeri hehe.
Lihat 1 balasan
persib day sarepi wae lur selisih 1 goal we lah cekap atau seri oge teu eleh ges rasa meunang ceuk saya soalna 2 cb kita ngeri2 sedap komo kang ipul.
Balasan post KewZ
Quote:


Barina ge min persib mampu he nyieun stadion, emang bisa balik modal?kompetisi wae teu puguh.kadang bisa eureun sababara bulan.acan masalah oknum, make online wae ticket geus sepi penonton.klub Indo mAh can waktuna nyieun stadion sorangan. Beda mun pemerintah mAh, nyieun stadion ge teu kudu mikiran untung rugi da Jang kepentingan umum.
Quote:


Kepentingan umumna nu kumaha kang?
Ceuk saya mah kirang efektif mun kepentingan umum ge.
Mungkin ngebangun gasibu nu gratis jang olahraga masyarakat umum meningkatkan kesehatan eta lewih efektif.
Sok mun itung2an kemasyalahatan umat dgn biaya perawatan,pembangunan can renovasi mun aya studina saya yakin mah da mubazir.
Leheung lah kalau biaya perawatan dan renovasi na bisa ditutupan ku disewakeun
Jadi teu katimpa tangga sakalian jeung suhunan hehe.
Tapi ges mah duit pajak dipke trus disedot we trus duit arurang teh jang biaya pemeliharaan,renovasi dll.
Mun urang2 pinter mah sbenerna bisa demo tapi alus jiga kamari diviralkeun,dibersihan dll urg ngadukung pisan aksi elegan nu ngepret eta oknum pamarentah nu sangeunahna.

Nya jauh kang msh ngimpi mungkin belasan or puluhan taun deui boga stadion ngabangun sorangan mah mun pssi na wae nu ngatur jadwal msh kieu.
Cmn kalo tempat latihan kemungkinan gk rugi kang, kalo cmn sekedar tempat fitnes dan lapangan kecil mah jigana ceuk saya kumaha ceuk akang?
Tapi naha persib teu mau ato mampu?
Lihat 1 balasan
Balasan post KewZ
Quote:


Biaya perawatan mAh bisa katutup ku sewa persib atawa mun aya event2 olahraga.tinggal leuwih aktif weh pemkotna.tapi teuing mun di oded nu nyrpengna mAh, kuuleun pisan euweuh pisan gebrakana ti saprak kapilih
Quote:


Hese mang pimpinan nu lain bidangna ngarti kanu agama can tangtu bisa mimpin masyarakat.
Mudah2an we teu karacunan partaina trus ngabangkang ka gubernur kudu tetep sajalan.
Jadi tinggal mereun gubernur jeung wakilna mere arahan tapi mun ges bersebrangan tinggal balik deui we bandung ka jaman kegelapan saacan ridwan kamil mudah2an teu saparah eta jadi kota sampah n beton lain kota kembang nu dibalikeun ku ridwan kamil tapi can sukses msh loba masalah semoga pas jadi gubernur lewih gampang n bener misalna banjir, transportasi umum dll.
Mun eta kalaksanakeun punten ngomong politik abdi mah pribadi siap ngadukung jang min ka jkt nu lewih hese semerawutna walaupun teu sagede jawa barat alusna wakil presiden sampe presiden.
Mun masalah katutup ku sewa jigana hanteu oge mang saya pernah baca msh defisit teuing sewa kamurahan teuing oge krg optimal misalna lapang bisa saminggu 2x ngan nu nyewa persib 1x kan jadi krg pendapatana.
Da mereun org pamarentah nu oknum mah moal mikir eta, mikirna teh sabaraha pibatieun urang?
Starting Lineup

Pakai 541? Atau 532?. Yang jelas sore harus doa yang kenceng. Untuk hari senin yang lebih baikbaik emoticon-Big Grin
Quote:


Jigana 5-4-1 nu menyerang jadi 3-4-3 tapi urg rada teu satuju supardi kunaon jadi cb kan kuduna henhen nu lewih alus defend dan pernah jadi cb d maung ngora.
Sementara oge menggantungkan henhen n ardi presing d lapangan tengah oge build atackna goreng,pasingna ampas dll.
Walaupun strategi ieu ceuk urg mah teu cocok mending 2 cb dilapis ku 2 gelandang bertahan kim hariono nu hariono bener2 mundur pelapis 2 cb nu dilapis ku kim sebagai pressing mimiti dgn stamina badakna.
Mengingat oge supardi ges kolot maju mundur cantik pake formasi 2 sayap bisa jadi winger n wing bek dan ardi krg atribut menyerang,pasing dll.

Hati2 ceuk urg mah 3 cb oge nyieun lieur,paandel2 dll.
Psis oge nyaho d tengah pinuh rek coba2 jiga persebaya mangkaning lumpatna tararik paur we silvio escobar jadi pemantul ka pemain lain atau malah manehna nu dpt bola dan lumpat trus shooting.
Persib rek coba konter etek mantulkeun ti eze ka febrisentrisme nu kamari alus ceunah sugan ayeuna hatrick febri.
Mun teu eze di titah gawe sorangan konter etek sementara viscara krg berfungsi coba masuk oge ke dalem dan rene invis krg kapake.
babak kedua lawan 10 orang bisalah menang..abdul aziz coba masukin buat dikte lini tengah.. asal jangan mashar ikutikutan kena red card
alus euy michelic nu invis jadi provokator d cekek.
tah kudu kitu emosi pamaen teh bisa ngulinkeun mun baheula mah si hilton nu cerdik kitu teh memprovokasi lawan selain wasitna tegas.
sok babak kadua tinggali abah obet psis kumaha mun ngurangan striker enggal kurangan cb henhen tarik panginten mun alim seri dan memperbaiki pringkat persib ke papan atas kembali.
ngan paur bang ipul meuni geboy mujaer lawan escobar d kolongan mana 11 menit ges meunang kartu koneng.
bisa tah dicoba gentos henhen ku gozo dan viscara ka tengah.
mun kirang efektif viscara engke gentos ku artur atau rene mana we nu invis di tengah.
mun hoyong mempertahankan kemenangan atau hyg seri mah engke menit2 akhir kim sina susurudukan we.
maenya abah obet mbung meunang 11 lawan 10 jiga lawan aki2 ibukota yeuh game mana msh 0-0 ges kitu waktu panjang.
miris liat etos kerja pemain persib.
kebanyakan liatin bola saling berhatap pemain lain yg kejar bola ato pemain. khususnya lini belakang
Quote:


Ges unggul pamaen eweuh kahayang meunang ganti henhen nu ges kartu ku artur?
Mun hyg full atacking coba oge tah abdul azis atau erwin ganti hariono haha.
Diubah oleh KewZ
urg mah bingung geus unggul pemain tapi hayoh we pemain caricing teu aya pergerakan nyari ruang kosong.
Halaman 156 dari 185


GDP Network
© 2019 KASKUS, PT Darta Media Indonesia. All rights reserved
Ikuti KASKUS di