alexa-tracking
Kategori
Kategori
Home / REGIONAL / All / ... / Tegal /
[ndopok]tempat angker ning tegal lan sekitar e
1024
1024
KASKUS
51
244
https://www.kaskus.co.id/thread/000000000000000001765043/ndopoktempat-angker-ning-tegal-lan-sekitar-e

[ndopok]tempat angker ning tegal lan sekitar e

pertama2 nyuwun sewu yah...wis lancang wani nggawe trit anyar ning regi Tegal
cuma mau berbagi cerita,kejadian e sekitar taun 93(jamane esih nom,pas sma kelas 2).critane kan aku ber enam(naik 3 motor) arep manjat kliwonan ning guci.berangkat dari tegal sekitar pukul 11.00malam sambil tidak lupa membawa miras buat minum2 di guci (mungkin ini yah biang sial e,mendem ning guci).perjalanan dari tegal ke guci wis tercium ora beres,2motor kempes ban e bergantian....kalo ngga salah di bojong.sampe2 malam2 nggedor2 tukang tambal ban nggo nambal.sampai di guci,ternyata pemandian penuh semua...maklum,mungkin karena malam jumat kliwon...sehingga akhire kita ngga jadi mandi,tapi nyari tempat nggo minum di sekitar situ.nah...pas rada mendem...tiba2 salah seorang teman terkaget2 melihat ada api kecil keluar dari tanah,padahal saat itu tidak ada yg mainan korek api.tapi yg lain tidak melihat nya.heran juga....akhire acara minum2 segera di akhiri,dan rencanane pulang kembali ke tegal (waktu itu sekitar pukul 02 malam lewat)
nah,dalam perjalanan pulang inilah kami melihat sosok penampakan yg jelas2 nyata walaupun saat itu malam hari.tepat nya setelah di jembatan letter S (kalo yg pernah ke guci pasti tau jembatan sekaligus tanjakan lettes S)
kami semua melihat dengan jelas sosok wanita bertaring,berbaju putih...rambut riap2an berdiri di tanjankan pas tikungan itu.terlihat jelas karena motor kami beriringan dan tersorot oleh 3 lampu motor.
(angger wong edan kayane udu...kiye wonge serem...ana taring e,wadon pula)
kontan saat itu kami tancap gas...untunglah semua selamat sampai tegal.
jadi cerita masyarakat bahwa jembatan itu angker memang terbukti.setidak2 nya kami telah melihat dengan nyata penampakan itu,dan cerita sering terjadi kecelakaan di jembatan tersebut juga benar.



(pengalaman kiye @sli....udu badjakan)
monggo liyane...nyusul..
pengine tah pan crita tempat angker liyane ning ngarepe TAGUYA hotel arah ke peleman kalo dari tegal emoticon-Big Grin
tanggane aku ana sing kecelakaan trus tewas di situ.
ngesuk2 maning wis...emoticon-Big Grin
Beri apresiasi terhadap thread ini Gan!
Halaman 1 dari 35
Wah gak ada picy-nya ya gan?
Quote:


wah..nembe di klik "enter"wis ana sing reply...cepet banget yak? emoticon-Big Grin
ngga ada picy nya gan...cuma warga tegal pasti tau lah jembatan letter S kalo mau ke guci.besok2 kalo gwe mudik trus ke guci,gwe sempetin deh buat motret jembatan itu.
adeganya di video g' gan? kl direkam pasti seru nich!!
nang tegal aku urung tau ngalami kejadian kaya kuwe kang emoticon-Big Grin
Quote:


pocong mabur2 nang nggon tower...pas nggon safik tiba...emoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin

pas aku sering sholat + turu neng mushola..hari2 terakhir aku neng tegal....emoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin


jorna bae..tinggal turu maning____emoticon-Ngacir
bengi2 jagongan nang nduwur ruang serper dewekan....

pas ngadep ngulon...samar2 tak delengna....wit pelem nang kebun kita (ngerti kan?) goyang2 dewek...ora ana angin apa maning udanemoticon-Hammer

langsung temurun lah...mbok ana sing metu..emoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin
Quote:

lah...boro2 di rekam gaaan gaaan....wong weruh jongkote bee ngga terasa celana jadi basah emoticon-Malu

Quote:

ya sing jare menurut masyarakat setempat kuwe angker...di share ning kene bae owh
Quote:

wah ning ndi kuwe....pocongk pa ruku(mukena) kawur kena angin? emoticon-Big Grin
nek pengin ngerti lokasine takon rikisui bae...emoticon-Ngacir

esih ana beberapa kejadian liyane sih...tp nang sekitar lokasi kuwe tokemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin

nek berkenan ya tek lanjut....nek ora ya wes ...emoticon-Big Grin
Quote:


Quote:


asu yah emoticon-Mad:
aja mede-medeni kowe lah
pas savic ora turu kene aku dewekan kiye emoticon-Frown emoticon-Frown emoticon-Frown
^
^
^
lanjut owwh..
tema ne kan sing serem2 sing ana ning tegal
Quote:


iya sih...
tapi kuwe jian medeni banget koh
tempate nang ngarep kamarku turu emoticon-Hammer (sekitar 5 mtr)

kebayangkan, metu kamar jam 1 mbengi arep nguyuh...
ngerti2 nang ngarepe di adang pocongk...
ya wis ora bisa kabur emoticon-Ngacir
sing langsung nguyuh nang celana emoticon-Frown
Quote:


hahahahaha....untung aku wes ora nang kana....emoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin

pernah mati lampu jam 3 esuk (mesti ora kelingan ya?saking seringe mati lampuemoticon-Hammer)

pas kuwe sampeyan nglanjutna turu, aku sing nyetel + nungguni gensetemoticon-Frownemoticon-Frown

lagi jagong nang tengah2 lapang badminton....eh...dikancani nang mbak kun*emoticon-Hammer

mak lampir lah mendingemoticon-Malu
siji maning lah ya..emoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin

pas jam 2 esuk njukut wedhang nang rmi ngarep....ana suara wong mlaku nang garasi tossa ( suara wong mlaku nganggo sandal...srek..srek...kaya kuwe lah)

pas ditiliki ora ana wonge....emoticon-Bingung

ya wes lah....paling2 ya wirog lagi golet mangan....emoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin

padahal sih...=sensor= lah...melas karo sing sering bali wengiemoticon-Peace


percaya ora percaya....terserah...kiye aku sing ngalami dewekemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin
Quote:


Quote:


kudu cepet2 golet korban anyar kiye
daripada pas weruh lagi dewekan emoticon-Frown emoticon-Frown
pas lagi kae aku ya ngalami dewek...
aku pas esih dewekan nang kene....

jam 1 bengi aku ora teyeng turu...

terus sekang kamar mandi aku krungu ana suara ember di geser....
trs ana suara ember di banting juga karo suara wong lanang njerit2....
suara ne kaya wong di sikep lambene,karo ngorong2... emoticon-Ngacir
padahal jam semono bocahan wis pada turu kabeh...


saking wedine aku ora wani nylinguk ming mburi...
lha terus aku esuk2 takon ming bocahan langka sing krungu...
padahal aku krungu jelas banget,seru banget suarane... emoticon-Ngacir

HOAA.... HOAA.... HOA....
ngesuke aku njaluk batiri pak sukir kon turu nang kene mbatiri emoticon-Big Grin
^
^
lokasi ne ning ndi kuwe gan...


ruas jembatan kaligangsa -pasar krandon(kira2 paling 1km)di sebut sebagai daerah tengkorak...saben taun pasti minta korban.pusat e di sebut2 di jembatan kecil di dekat masjid tingkat(masjid jami kaligangsa).menurut tukang becak yg mangkal di pasar sampai pagi,di jembata kecil itu sering ada bis berhenti,pintu bis terbuka seperti ada penumpang turun...padahal sama sekali tidak ada orang turun!
enyong bae sing wong kono angger bengi wedi liwat jembatan cilik kuwe,lebih baik liwat jalan memutar emoticon-Big Grin
rumah sakit Teksin gan sing serem..hii..
ng kono akeh korban laka lantas..
Quote:


untung koe ora diweruih wujude...nek diweruih koe mandan ora adus semingguemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grinemoticon-Big Grin
ana poco-ng nang rita mall,.... warga sekitar tegal padha geger....... wong ana tulisane gedhe nemen,.............. tulisane kaya kiye

POCO-NGAN HARGA s/d 90% BURUAN,.. PERSEDIAN TERBATAS,....













emoticon-Ngacir...........emoticon-Big Grinemoticon-Big Grin
Quote:

POCONG gondrong ya wan emoticon-Big Grin

rita mall bee jare serem lho wan...
waktu masih jadi tempat parkir bis ulam sari mbiyen jare wis angker.
waktu pembangunan rita juga memakan banyak korban pekerjane..
jare lhoo yaaa
Halaman 1 dari 35


GDP Network
© 2019 KASKUS, PT Darta Media Indonesia. All rights reserved
Ikuti KASKUS di