tierzhaAvatar border
TS
tierzha
[URGENT] DIBUTUHKAN MECHANICAL ENGINEER PT. INDOSENTRA TEKNIKA
Indostek focuses on Engineering Works and Services and was built with a strong attitude to answer the needs both international and domestic clients.
We are registered professionals in Indonesia Oil and Gas Department with a highly skilled team that includes Structural Engineers, Process Engineers, Software Engineers, Project Managers and are up-to-date on current standards.
Established with the idea to provide solutions and sound recommendations to our clients, we produce a top quality results and maintain all equipment in an orderly fashion.


Mechanical (Rotating Equipment - RE) Engineer

1. Pendidikan min. S1 Teknik, diutamakan Teknik Mesin
2. Pengalaman min. 2 tahun dalam pekerjaan Reverse engineering dan Residual life assessment Rotating equipment sebagai Rotating Engineer
3. Pengalaman min. 2 tahun sebagai Rotating Engineer baik di EPC maupun fabrikasi
4. Pengalaman min. 1 tahun di bidang Jasa inspeksi teknis sebagai inspector RE atau engineer (kalau bisa)

Mechanical (Pressure Vessel – PV) Engineer

1. Pendidikan min. S1 Teknik, diutamakan Teknik Mesin
2. Pengalaman min. 2 tahun dalam pekerjaan Reverse engineering dan Residual life assessment Pressure Vessel sebagai PV engineer
3. Pengalaman min. 1 tahun di bidang Jasa inspeksi teknis sebagai inspector PV atau engineer (kalau bisa)
4. Bisa mengoperasikan PV Elite
5. Pengalaman min. 1 tahun dalam design PV baik di EPC atau fabrikasi

Apabila memenuhi kriteria di atas, harap mengirimkan CV dengan menuliskan posisi yang diinginkan pada subject email ke hrd@indostek.com

Terimakasih kaskus emoticon-Shakehand2
Diubah oleh tierzha 23-08-2016 02:32
0
1.6K
5
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Urutan
Terbaru
Terlama
GuestAvatar border
Guest
Tulis komentar menarik atau mention replykgpt untuk ngobrol seru
Komunitas Pilihan