KASKUS

ora popok
Quote:Original Posted By oranganehhh
Ane baru tau kalo aku rapopo lagi ngetren
kowe wis tak kandani, aku rapopo CUK!! ojo takon-takon terus!


Bah masio wes kowe kAndani aku rapopo
Kadang aku rapopo, tapi kadang aku popo, dadi aku labil sitik ngono gan
melas bener dah
dibalik kata gapapa ( rapopo ) pasti ada apa2nya tuh
emang lagi ngetrend banget ini "aku rapopo"

biasanya sih cewek yg begini gan, apalagi klau lg ngambek
Quote:Original Posted By yaelahsu
Ijin sedot gan


Monggo gan rapopo kok
Aku rapopo gan, kowe kudu semangat gan
Sanajan kwe wis dadi bojone wong liyo nemu randamu aku rapopo
wah, ternyata arti dari aku rapopo itu aku tidak apa2 yang, ane bingung tuh di twitter banyak yang ngomong begitu
aku rapopo lagi ngetren di sekolah ane gan
aku rapopo nek ono seng ngekei cendol
aku rapopo gan tenang ae.. aku rak ngguyu ndelok mememu..

#PadahalNgakakPolPolan
tenane opo rapopo
wkwkw "AKU RAPOPO EVERYWHERE"
ah elaah tong.,
ngakak ane liatnya.,
tpi emg bener sih lgi buming di socmed., apalagi di burung
Quote:Original Posted By boldies99
Ini juga termasuk Aku Rapopo gak gan ?


Aslinya enggak tapi rapopo gan
aku rapopo :'(
wah bikin ngakak semua gan
ijin save as pict buat simpenan
×