KASKUS

Post [ MARI MERENUNG GAN ] Kisah Sedih Tragis,Namun ......

Quote:Engkong Ca'im umurnye udeh 80 taon, asmanye kumat mulu, badan udeh tinggal tulang doang...
Udeh jalan 2 minggu, Engkong Ca'im di inpus di rume sakit.
Napasnye udeh senen-kemis, pake selang oxigen sgale...
Anak-mantunye nungguin gantian siang-malem...


Quote:Eh tau-tau Engkong Ca'im megap-megap ame kejang-kejang, bikin panik orang...
Pake bahase isyarat, Engkong Ca'im tangannye niruin orang nulis.
"Eh Nasir, Lu liat tuh tangan babe lu! Daripade bengong, kasih bolpen kek babe lu, kayaknye babe lu pengen nulis surat wasiat tuh" katenye Bokir.
Nasir langsung ngibrit nyari kertas ame bolpen buat babenye, kali aje dapet warisan tanah nyang di Condet... pan lumayan…


Quote:Pake sise tenage nye, Engkong Ca'im nulis di kertas ampe gemeter... abis gitu kertasnye dikasiin ke Bokir. Ame Bokir, surat wasiatnye langsung dikantongin.
"Entar aje bacenye, kagak enak baca surat wasiat sekarang, pan babe lu belon ko'it" katenye Bokir ngebisikin Nasir.


Quote:Akhirnye Engkong Ca'im jadi ko’it dah...
Inna Lillahi wa inna ilaihi roji'uuun...
Orang sekampung pade nangisin... soalnye Engkon Ca'im biarin galak tapi baek ame tetangge.
Pas slametan tujuh harinye Engkong Ca'im, Bokir diundang lagi ame Nasir buat ngebacain doa lagi. Abis bacain doa, Bokir baru inget kalo die dititipin surat wasiat ame almarhum Engkong Ca'im.
Untungnye, Bokir make baju taqwa nyang minggu kemaren dipake waktu Engkong Ca'im ko'it... pas dirogoh, surat wasiatnye masing ade di kantongnye.


Quote:Sodare-sodare sekalian, ade surat wasiat titipannye Engkong nyang belon sempet ane baca. Kalo kite inget mase idupnye Engkong, kayaknye sih isinye nasehat buat kite semue.
Nyok kite baca bareng-bareng suratnye..." kate Bokir.

Begitu abis ngebuka lipetan surat wasiatnye, tau-tau...
GUBRAG !!! Bokir ngejeblak jatoh pingsan...
Pas dibaca ame Nasir, ternyate isi suratnye begini..


Quote:
Spoiler for Sedih Dengernya GAN:


Quote:Maafin Ane Ya Gan Klo Cerita Ane Ga Bermutu
, dikira dapat warisan ternyata nginjak selang oksigen
Quote:
Quote:
numpang lewat aja gan sekalian ijin nyimak
salah kamar ini mah
duh engkong caim biar uda tua tapi orangnya baik ya.
pasti disukain banyak orang..
begh, koplak ini mah
kocak gan
Quote:Original Posted By fivesh
, dikira dapat warisan ternyata nginjak selang oksigen