KASKUS

Quote:Original Posted By nurrani
nur bukan orang minang, boleh ikut menyimak?



boleh dong nur... wah.. berati first post ilmu minang kamu yah?? ( pertamax )...


pantesan thread ini keliatan rame & terang benderang... ternyata ada nur disini yg bikin kesegaran di nie thread....

teweee euy.....
“Bismillahir Rahmanir Rahim
Allahumma shalli ‘ala Muhammad wa ali Muhammad. /ayat Kursi/, Bilo Si…togak, takonang diambo, Bilo Si…takolok, kamimpi diambo. Indak rajan indak kan suko ka urang lain. Hati si… takobek ka hati ambo. Ka disotonyo nan ambo tuju. Indak obeh kaurang bakuliliang.Gilo sasau si….bilo indak manuruik diambo. Laailaha illallah”

Mahabbah diateh manggunokan bahan, yaitu Pohon Dukuang Anak jo ureknyo, Daun Aur, Burung nan biaso tabang lia. Burung lia dikabek dek bahan-bahan nan diateh , lalu dibari makan 5 butir padi tahunan nan alah dibacokan Ashallahu an yakuffa ba’shalladzina kafaruw, Wallahu ashaddu ba'shan wa ashaddu tankila, Pabilo mambaco Al-Baqarah: 255 ulang-ulang sebanyak 21 (dua puluh satu) kali, selamo 7 hari, kotiko terbit fajar, mangadok ka kiblat, sabalum mangecek ka urang lain. Lapehkan buruang lia cako wakatu tibo Dhuha.
Quote:Original Posted By suhu_omtatok
“Bismillahir Rahmanir Rahim
Allahumma shalli ‘ala Muhammad wa ali Muhammad. /ayat Kursi/, Bilo Si…togak, takonang diambo, Bilo Si…takolok, kamimpi diambo. Indak rajan indak kan suko ka urang lain. Hati si… takobek ka hati ambo. Ka disotonyo nan ambo tuju. Indak obeh kaurang bakuliliang.Gilo sasau si….bilo indak manuruik diambo. Laailaha illallah”

Mahabbah diateh manggunokan bahan, yaitu Pohon Dukuang Anak jo ureknyo, Daun Aur, Burung nan biaso tabang lia. Burung lia dikabek dek bahan-bahan nan diateh , lalu dibari makan 5 butir padi tahunan nan alah dibacokan Ashallahu an yakuffa ba’shalladzina kafaruw, Wallahu ashaddu ba'shan wa ashaddu tankila, Pabilo mambaco Al-Baqarah: 255 ulang-ulang sebanyak 21 (dua puluh satu) kali, selamo 7 hari, kotiko terbit fajar, mangadok ka kiblat, sabalum mangecek ka urang lain. Lapehkan buruang lia cako wakatu tibo Dhuha.



mantap ko om

tapi kalau bisa jan sumbarang pakai ndak om tatok....
Quote:Original Posted By theFM
mantap ko om

tapi kalau bisa jan sumbarang pakai ndak om tatok....




bisa tu da fm ............

uda2, mamak2, inyiak2, datuak2, ambo tanyo ciek....

baa kok kalimaik2 yg tatulis itu (mantra) itu bisa mempunya kekuatan???
seperti ( mantra ) bahasa arab, bahasa jawa ( kewajen ), bahaso minang itu ko bisa?? padahal byk orang2 yg indak tau arti nyo.



kalo dari illmu minang ambo caliak byk menggunakan bahaso awak, kalo misalnyo di translet pake bahasa indonesia lai masih mempunyai kekuatan juo inyo???\





mokasih atas jawaban dunsanak sadonyo :
Mantera / Jampi, inyo masuak dalam khasanah budayo, puisi lama & Seni Tutur. Indak paralu bana kito mangamalkan sapantun amalan syar'i. baiko kurafat - bid'ah, jaan sampai pulo syirik.

Kok lai mangarati Aqidah, tantu indak masalah mambaco amalan dgn bahaso minang, indonesia, batak, jawi... eh jawa, atau baso kabau sakalipun. Allah tantu Maha tau.

Mantra (sansekerta : Pesona).Mantera bisa babantuak buni suaro, gerak, raso, atau juo fikir nan diyakini bisa membuek metaenergi kok diucapkan, digarakkan, diraso dan juo diolah fikirkan dek urang mangarati makasuiknyo, indak cumo sampai disitu, inyo masuak k dlm alam pikiran sadar jugo bawah sadar basamaan ka sistem syaraf.

Alix Needham, inyo specialist advisor on stress to the National Council of Hypnotherapists di Inggeris, mambari pituah fikier supayo kito menciptakan mantra keberuntungan sendiri. “Mulai dan akhiri setiap hari dengan mengulangi pernyataan yang membuat Anda selalu merasa positif". Misalnya, ‘Nan ancak katibo diambo.’ Jadikan iko ko sebagai mantra. kok acok mangecekkannyo, manko akan merasuk ka alam bawah sadar dan bersenyawa dgn tubuh kito. Otomatis, caro awak berinteraksi pun ikut berubah.”Untuk membuat sebuah mantra, dibutuhkan Olah Kognitif, Olah Afektif, Olah Psikomotorik yang mendalam dan totalitas secara sugestif atau laku spiritual sehingga tercipta metaresonansi antara fikiran-tubuh, kondisi sadar, bawah sadar dengan Kausa Prima yang kita yakini.
Quote:Original Posted By suhu_omtatok
Mantera / Jampi, inyo masuak dalam khasanah budayo, puisi lama & Seni Tutur. Indak paralu bana kito mangamalkan sapantun amalan syar'i. baiko kurafat - bid'ah, jaan sampai pulo syirik.


Kok lai mangarati Aqidah, tantu indak masalah mambaco amalan dgn bahaso minang, indonesia, batak, jawi... eh jawa, atau baso kabau sakalipun. Allah tantu Maha tau.


Quote:Mantra (sansekerta : Pesona).Mantera bisa babantuak buni suaro, gerak, raso, atau juo fikir nan diyakini bisa membuek metaenergi kok diucapkan, digarakkan, diraso dan juo diolah fikirkan dek urang mangarati makasuiknyo, indak cumo sampai disitu, inyo masuak k dlm alam pikiran sadar jugo bawah sadar basamaan ka sistem syaraf.


Alix Needham, inyo specialist advisor on stress to the National Council of Hypnotherapists di Inggeris, mambari pituah fikier supayo kito menciptakan mantra keberuntungan sendiri. “Mulai dan akhiri setiap hari dengan mengulangi pernyataan yang membuat Anda selalu merasa positif". Misalnya, ‘Nan ancak katibo diambo.’ Jadikan iko ko sebagai mantra. kok acok mangecekkannyo, manko akan merasuk ka alam bawah sadar dan bersenyawa dgn tubuh kito. Otomatis, caro awak berinteraksi pun ikut berubah.”Untuk membuat sebuah mantra, dibutuhkan Olah Kognitif, Olah Afektif, Olah Psikomotorik yang mendalam dan totalitas secara sugestif atau laku spiritual sehingga tercipta metaresonansi antara fikiran-tubuh, kondisi sadar, bawah sadar dengan Kausa Prima yang kita yakini.


^^^ misalkan suatu kalimat mantra.
tersugesti karana mengarati maksud ( kandungan makna kalimat mantra ) nyo. kalo ndak mengerti maksud nya apo masih mempunyai metaenergi??? kenapa uda??



trus hubungan mantra tadi dengan aqidah (sehingga ga terikat bahasa)?? juga hubungan konsekuensi mantra itu dengan kufur bid'ah??




mokasih byk jawabnnyo uda
Quote:Original Posted By N0v4s
mmmmmmmmmm

ya gitu dechhh.............



________________________________________


tuh pan si Uda kagak mau coment nih kagak bae Da di simpen2




Quote:Original Posted By abang bokep
setahu gw, itu tanda kalo orang tsb akan menikam kan keris nya dari depan. bukan dari belakang.


jadi kalo bertarung... orang akan berhati2 karena yg bersangkutan membawa keris...
soal nya banyak terjadi... orang2 yg di duga tidak membawa keris... tapi setelah tarung tau2 ko ada keris nya... jadi lawannya ga ada antisipasi buat itu.... ( seperti cerita james bond )



hahaa.. itu pendapat gw... gw tau sih inti sebenar nya...


no sara, no offence...


Bujuj buneng asik2 ngebace terakhirnye ....."gw tau sih inti sebenarnya"..... ayok dong Uda pan kite2 disini mau tau perkare entu
tagak dulu ah
sundul ciek dulu

ikut sundul da

Quote:Original Posted By Si Kelana
Doa pembangkit birahi
Bis
amarullah sifatullah
pandang rahib kepada rosululloh
aku memandang zat Du
dengan sifatullah
berkat lailahailallah



mo nanyo uda kelana.......

baa caro pakai doa iko uda kelana?
Quote:Original Posted By Si Kelana
dibaco sambil mancaliak kaniang padusi lalu bayangkan kemaluannyo dikaniangnyo
aku memandang zatdu (kemaluannyo)


tarimokasi banyak yo uda kelana atas pencerahan nyo.......


mohon ijin untuak mamakainyo yo uda kelana...............
Quote:Original Posted By Si Kelana
dibaco sambil mancaliak kaniang padusi lalu bayangkan kemaluannyo dikaniangnyo
aku memandang zatdu (kemaluannyo)


tarimokasi banyak yo uda kelana atas pencerahan nyo.......


maksud dikaniangnyo apokah diantaro duo alisnyo ato dikaniangnyo bana uda kelana?

mohon ijin untuak mamakainyo yo uda kelana...............
ondeh uda kelana yo sabana mantap
lanjuttt.....(duduak manuang marokok mode on)
mangstabh bro